×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی موفقیت چشمگیری در اجرای نسخه الکترونیک داشته است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمد حق پناه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای پیاده سازی نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد با محوریت اقتصاد سلامت نقش کلیدی و راهبردی ایفا می کند، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سامانه را راه اندازی و به موفقیت های چشمگیری دست یافت.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در این ایام خاص تاکید دارد تا از این سامانه برای جلوگیری از انتشار بیماری، جلوگیری از دست به دست شدن دفترچه، صرفه جوئی در چاپ دفترچه بیمه و همچنین با هدف راهبردی اقتصاد سلامت و نسخه نویسی علمی این سامانه را با در اختیار قرار دادن منابع مالی به مراکز طرف قرارداد عملیاتی کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان گفت: در حال حاضر حدود ۱۵ درصد پزشکان بصورت کامل(۱۰۰درصد نسخ) از این طرح استفاده می کنند و ۸۰ درصد هزینه ویزیت خود را در روز بعد دریافت می کنند.

وی به آمار تولید شده نسخ الکترونیک در مراکز طرف قرارداد اشاره کرد و افزود: در شش ماهه نخست سالجاری، بیش از ۷۸هزار نسخه الکترونیکی ایجاد شده است.

دکتر حق پناه به عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ایام کرونا و حمایت مالی از مراکز درمانی طرف قرارداد به ویژه دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و از به روز شدن تعهدات در سال جاری خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.