×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ارزوئیه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است.

وی پرداخت ماهیانه بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان تامین اجتماعی به شرکای اجتماعی را در وضعیت امروز جامعه کاری بسیار دشوار و بزرگ بیان کرد و افزود: در شهرستان ارزوئیه کارفرمایان بالغ بر ۷میلیارد تومان بدهی معوقه به این سازمان دارند.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین منصوری، امام جمعه شهرستان ارزوئیه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی چرخ اقتصاد و زندگی مردم را می چرخاند و بزرگترین پشتوانه برای آینده افراد جامعه است که مرهون تلاش مدیریت استان و همکاران آن مجموعه است.

وی خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: اقدام در جهت حذف دفاتر درمانی در آینده بسیار مهم و باعث کاهش هزینه ،صرفه جویی در وقت  می شود و قابل تحسین است.

در پایان مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اهداء تمثال سردار سپهبد شهید سلیمانی به امام جمعه شهرستان ارزوئیه از ایشان تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.