×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سیروس نصیری در این نشست ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی به جمعیت ۶۴ درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین از مجموعه همکاران خود به عنوان سربازان واقعی عرصه خدمتگزاری به بخش خصوصی یاد کرد و گفت: امید است با همیاری و تعامل دو سویه در مسیر کمک به تولید ملی قدم برداشته و هر چه بیشتر با مجامع کارفرمائی موفق تر و پایدارتر در مسیر امانتداری خالصانه و صادقانه عمل کنیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در ادامه افزود: شاکریم که جمع اندیشمند و نخبه صنعت و تولید ملی که مهمترین محور شعار مقام معظم رهبری نیز در حوزه کاری آنان است، قدردان زحمات همکاران بزرگترین سازمان بیمه ای کشور هستند و همین امر تکلیف ما را خطیرتر می ککند.

وی گفت: همانطوری که تمهیدات ویژه ای را در زمان شیوع ویروس کرونا جهت حمایت از مشاغل ریسک پذیر و پرداخت مقرری بیمه بیکاری به نیروی انسانی عملیاتی کردیم و گام نهادن سازمان در مسیر نهضت آی تی از جمله ابلاغ و بازرسی الکترونیکی، پرونده هوشمند، نسخ الکترونیکی به جایگزینی دفترچه های درمانی، حذف تامین اعتبار از دفاتر درمانی و … بمنظور کاهش هزینه ها، نظارت افزونتر و خدمتگزاری بهینه تر صورت پذیرفته و بدون همراهی مجامع کارگری و کارفرمائی قادر به پیمودن مسیر و نیل به سازمانی پویا، چابک، پایدار، هوشمند و پاسخگو در سال ۱۴۰۴ نخواهیم بود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین نیز ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی به مجموعه همکاران همراه و پاسخگوی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: سازمان در شرایط کنونی اقتصادی و تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت تولید و صنعت، نقش حساس و عمده ای در دلگرمی و قوت قلب نیروی انسانی ایجاد کرده است.
مهدی بخشنده در ادامه گفت: همواره باور داشته و داریم که ایران اسلامی می بایست توسط ایرانیان ساخته و آباد شود و الگوهای مطلوبی در حوزه های کاری مختلف ارائه دهیم و در این میان قوانین و مقررات سازمان تامین اجتماعی نیازمند اصلاحاتی جهت پایداری خود است. 
در خاتمه ضمن ارائه پیشنهادات توسط اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، لوح تقدیر و سپاس از مجموعه همکاران ذیربط استان در خصوص بررسی مسایل فیمابین و ارائه راهکارهای اساسی از سوی ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین اهداء شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.