×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه ای که با روسای درمانگاه های بم، جیرفت، کهنوج و بافت به صورت وبینار برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: بنای ما این است که بوسیله این جلسات روی مشکلات واحدها تمرکز و آنان را مرتفع کنیم.

دکتر فخر ادامه داد: پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد که از سال ۹۷ انباشته شده بود از جمله هدف گذاری های سازمان تامین اجتماعی بود که تا پایان سال ۹۸ تسویه و پرداخت هایی نیز در سال ۹۹ انجام شده است.

وی همسان سازی حقوق بازنشستگان را از دیگر اهدافی دانست که محقق شده است.

دکتر فخر این امر را از درخواستها و مطالبات بحق بازنشستگان توصیف کرد که سال های زیادی مطرح بوده است و در پی وصول بخشی از مطالبات سازمان از دولت عملیاتی شد.

دکتر فخر به موج دوم شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: در این بازه زمانی نیز مراکز درمانی استان به شدت مشغول ارایه خدمت شدند و با افزایش ۵۰ تخت، در مجموع ۲۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت و سهم بیمارستان های استان در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا به بیش از ۳۱ درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در بحران ناشی از کرونا اقدامات شایسته و قابل تقدیری را به انجام رسانیده است.

وی ضمن اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی در سازمان اظهار داشت: عزم و اراده بسیار خوبی در همکاران برای توسعه این خدمات وجود دارد و در این راستا طرح نسخه الکترونیک و استعلام الکترونیکی اعتبار دفاتر بیمه اجرا شده و حدف دفترچه بیمه در مراکز طرف قرارداد تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

وی بر حفظ سلامت همکاران برای خدمتگزاری به بیماران و بیمه شدگان تاکید کرد.

دکتر فخر گفت: راهبرد ما در سال جاری تحول در نقطه تماس با مشتریان است و در این راستا به ارتقاء کیفی خدمات،کارایی و پاسخگویی پرداخته می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان بر مدیریت منابع، هزینه ها، ارتقاء عملکرد و افزایش ضریب کارایی مراکز درمانی تاکید کرد.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه در خصوص مدیریت زمان ارایه خدمت، آینده نگری رجوع بیماران به مراکز درمانی و تمهیدات لازم در خصوص تامین دارو و تجهیزات پزشکی، توضیحاتی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.