×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار شهرستان شبستر، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی استان، اذعان داشت: شهرستان شبستر از مناطق با فرهنگ و صنعتی است که نقش مهمی در توسعه استان دارد.

سمساری با اشاره به ظرفیت موجود در حوزه کشاورزی و صنعتی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت بین المللی، توسعه تأمین اجتماعی در این منطقه در جهت حمایت از نیروی کار و ارتقای بهره وری سرمایه انسانی حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: وجود دو شعبه صوفیان و شبستر و شعبه اقماری طسوج، در کنار توسعه خدمات غیرحضوری، بستر لازم در جهت دسترسی ذینفعان به خدمات را فراهم آورده است.

حسین عبدالهی، فرماندار شهرستان شبستر نیز در این دیدار، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ضمن گستردگی و تنوع خدمات، نهادی پیشتاز از باب تکریم ارباب رجوع است، افزود: خوشبختانه با عملکرد مطلوب مدیران و کارکنان مجموعه، ارباب رجوع از عملکرد انها رضایت دارد.

فرماندار شهرستان شبستر، ارائه خدمات شفاف، سریع و آسان به مراجعین در سازمانهای مردم نهاد همچون سازمان تأمین اجتماعی را حائز اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: این رویکرد در سازمان تأمین اجتماعی مشهود است.
همچنین مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی از شعبه صوفیان بازدید و ضمن دیدار با همکاران، روند ارائه خدمات به مخاطبین در این واحد را ارزیابی کرد.
در این بازدید از همکاران ساعی و تلاشگر شعبه صوفیان با اهدای لوحی از جانب مدیر کل استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.