×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ساختمان جدید ۲ شعبه جمهوری اسلامی و قاسم‌آباد مشهد افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک، ساختمان جدید شعبه جمهوری اسلامی (کد ۳۶۱۹) و شعبه قاسم‌آباد(کد ۳۶۰۹) با هویت بصری جدید افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در این مراسم دکتر شمسی‌نژاد با اشاره به حرکت خوب بانک در مسیر بانکداری دیجیتال، بیان داشت: یکی از مزایای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این است که علاوه بر توسعه بسترهای بانکداری مجازی، همزمان به بهینه‌سازی شعب خود نیز توجه دارد.
وی افزود: علی‌رغم اینکه همه امور مالی و بانکی مشتریان می‌تواند به‌صورت غیرحضوری صورت پذیرد، اما استقبال گسترده مشتریان از خدمات بانک موجب شده تا افراد زیادی باز هم مراجعه حضوری به شعب داشته باشند.
وی ادامه داد: ایجاد فضایی درخور شأن مشتریان و کارکنان بانک از اولویت‌های بانک محسوب می‌شود و امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم.
در ادامه این مراسم ازگلی با تأکید به همکاران در خصوص استفاده از وثیقه در دسترس برای مشتریان از جمله سفته الکترونیک، گفت: تجربه نشان داده نرخ مطالبات ایجاد شده در وام‌هایی با ضمانت سفته الکترونیک بسیار ناچیز است و همکاران باید به شکل جدی‌تری از آن استفاده کنند.
شایان ذکر است شعبه جدید جمهوری اسلامی و قاسم‌آباد مشهد دارای فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع است، در حالی که شعب قدیم به ترتیب از ۱۲۰ و ۱۴۰ متر مربع مساحت برخوردار بود.
شعبه جمهوری در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و اکنون با حدود ۱۵هزار مشتری منابعی معادل ۲۳۰۵ میلیارد ریال را جذب کرده و توانسته تقریباً ۱۴هزار فقره وام را به ارزش ۳۶۷۵ میلیارد ریال پرداخت کند.
همچنین شعبه قاسم‌آباد در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و در حال حاضر با بیش از ۱۶هزار نفر مشتری دارای ۲۷۰۴ میلیارد ریال منابع است که پرداخت بیش از ۱۶هزار فقره وام به ارزش ۳۸۰۰ میلیارد ریال حاصل فعالیت‌های این شعبه است.
مشتریان گرامی می‌توانند برای حضور در شعبه جمهوری اسلامی به آدرس بلوار جمهوری، نبش جمهوری ۱۶ و برای حضور در شعبه قاسم‌آباد به آدرس بلوار شریعتی، بین تقاطع فلاحی و خیابان مروارید مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.