×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

ساختمان جدید شعبه غدیر نورآباد استان لرستان، بر اساس هویت بصری جدید با حضور دکتر«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‎‌الحسنه مهر ایران، ساختمان جدید شعبه غدیر نورآباد (کد۶۶۰۹) استان لرستان با حضور دکتر«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران «اصغر قهرمانی» فرماندار نورآباد و جمعی از مدیران افتتاح شد.
در این مراسم دکتر «شمسی‌نژاد» ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فضاهای مناسب برای خدمت به مشتریان و جلب رضایت آن‌ها به‌ ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور، گفت: ساخت شعب بانک با هویت بصری جدید و متناسب سازی محیط آن با نیازها و شرایط روز، می‌تواند بیش از پیش رضایت مشتریان و مردم شریف این منطقه را جلب کند.
وی با ابراز خرسندی از روند پیشرفت مدیریت شعب استان در راستای تحقق اهداف برای تثبیت جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شبکه بانکی کشور، اظهار داشت: دیدگاه حاکمیت و جامعه نسبت به بانک تغییر کرده و خرسندیم که در مسیر قرض‌الحسنه با سرعت در راستای سیاست‌های دولت در حال تکامل هستیم و این مسیر با تلاش همکاران بانک در سراسر کشور برای بانک هموارتر خواهد شد.
در ادامه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از کارکنان، خواستار ادامه روند رو به رشد منابع استان شد و پرداخت وام‌های تکلیفی را از وظایف اجتماعی این بانک دانست.
در ادامه مراسم «اصغر قهرمانی» فرماندار نورآباد ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مردم شریف این شهرستان، خواستار ارائه خدمات هر چه بیشتر بانک در منطقه دلفان برای جلب رضایت مردم شریف منطقه شد.
در پایان مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و هیأت همراه از وضعیت شعب شهرستان خرم‌آباد و روند پیشرفت پروژه ساختمان جدید شعبه انقلاب اسلامی خرم آباد (کد ۶۶۰۵) بازدید کردند و طی این بازدید به همه کارکنان شهرستان در راستای ارائه خدمات به اقشارکم برخوردار، کمک به ایجاد رونق در اشتغال، انجام مسئولیت اجتماعی و فرهنگی بانک در طرح‌هایی همچون نذر علم و ترویج بیش از پیش سنت قرض‌الحسنه در جامعه، استفاده از ابزار الکترونیک و خدمات آنلاین بانک در قالب طرح مهریار و سایر طرح‌ها تأکید کردند.
گفتنی است در راستای ارائه خدمات بهینه و دسترسی آسان هموطنان، ساختمان جدید شعبه غدیر نورآباد(کد۶۶۰۹) بر اساس هویت بصری جدید و با دارا بودن محیطی به مساحت ۵۳۰ متر مربع به مکان جدید واقع در نورآباد، میدان امام خمینی(ره)، نبش خیابان شهید رجایی انتقال یافت.
این شعبه بیش از ۱۴هزار مشتری دارد و از ابتدای تأسیس تا کنون بیش از ۱۶هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت کرده است.
گفتنی‌ است منابع این شعبه در حال حاضر بالغ بر ۲۲۶۳ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۹درصد رشد داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.