×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، میر شفیعی افزود: زیرسامانه محصولات و خدمات بانک توسعه تعاون ذیل سامانه دستیار طراحی و تولید گردیده است و محصولات تخصصی از قبیل رونق تعاون، فرصت، مفید، همراه، بسته اعتباری ویژه جهش تولید و بسته حمایتی اعتباری ویژه کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا در آن قابل‌مشاهده و بهره‌برداری است.

وی با اشاره به این‌که محصولات تخصصی ازجمله مزیت‌های هر سازمان برای تأمین رضایت مشتریان و ذیتفعان تلقی می‌گردد گفت: در بازارهای اقتصادی و فضای تجاری و توسعه‌ای؛ مشاهده گردیده که طراحی و اجرای محصولی خاص به‌عنوان عامل پیش برنده سازمان عمل نموده و در جذب مشتریان تأثیرگذار بوده است.

میر شفیعی طراحی محصولات بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای را در مسیر فعالیت بانکداری اعلام نمود و در این رابطه افزود: توجه به نیازهای تخصصی بخش تعاون، تأمین نیاز اقشار گوناگون جامعه و ارائه خدمات به کارآفرینان در زمره اهداف و راهبردهای ارکان برنامه‌ریزی بانک در طراحی محصولات بوده است.

رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد و تنوع محصولات در سال اخیر و لزوم ساماندهی آن‌ها، سامانه‌ای طراحی گردیده که همکاران شبکه شعب و استان‌ها با بهره‌گیری از امکانات سامانه، قادر به ارائه صحیح محصول به مشتریان می‌باشند. در چارچوب این سامانه طبقه‌بندی محصولات با توجه به ماهیت محصول، مخاطبین محصول، هدف از ارائه آن و متولیان محصول تدوین و در قالب الکترونیک به انتشار درآمده و قابل‌استفاده است.

در ادامه حمید بختیاری معاون توسعه و طراحی محصول اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد در این جلسه گفت: این سامانه با بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی و کارشناسی واحدهای مختلف بانک تولیدشده است و اطلاعات لازم در خصوص هر یک از محصولات به‌ویژه بخشنامه‌های مرتبط با آن، راهنمای ارائه خدمات، دستورالعمل اجرایی و مشخصات افراد مطلع از محصول ارائه گردیده است

وی افزود: این معاونت در نظر دارد به‌منظور تکمیل سامانه مذکور، در آینده اهداف عملیاتی عرضه محصولات، لینک فیلم‌های آموزشی مرتبط با هر محصول را به آن اضافه نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.