×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سامان دارابی و سپیده نادری ۲ نفر از پرستاران فعال در بخش خدمات اورژانس کرونای بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز پس از خروج این بیمارستان از چرخه ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا، زندگی مشترک خود را شروع کردند.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز هفته گذشته با مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد و شنبه هفته جاری فعالیت عادی خود را به جامعه هدف شروع کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین با تقدیر از مجموعه کادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: این جشن شادی در ایام خجسته دهه ولایت و امامت نشان داد که با وجود جولان کرونا در خوزستان، زندگی جاری و عشق باقی است و کرونا قادر نیست جریان زندگی را متوقف کند.
دکتر صادق جلیلی با بیان اینکه کادر درمانی، پزشکی و پشتیبانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) در آزمون الهی خدمت به هموطنان مبتلا به بیماری کرونا خوش درخشیدند، ابراز امیدواری کرد خدمات جهادگونه کادر درمانی این بیمارستان به خانواده تامین اجتماعی در دوره پساکرونا تداوم داشته باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین هدایایی به زوج پرستار اهدا کرد.

رییس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز نیز در حاشیه این آیین گفت: با شیوع ویروس کرونا ۴۰هزار فرد مشکوک به ویروس کرونا به درمانگاه تنفسی این بیمارستان مراجعه کردند که از این تعداد برای ۱۴هزار نفر آزمایش و ۴هزار نفر سی تی اسکن جهت تشخیص دقیق بیماری انجام شد و در نهایت ۹۸۵ بیمار قطعی به ویروس کرونا بستری شدند.
دکتر محمد آرزومند افزود: در مجموع یک سوم بیماران بستری یعنی حدود ۲۹۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های  ویژه (آی.سی.یو) مورد درمان قرار گرفتند.
وی گفت: این بیمارستان ۲۵۶تختخوابی با استفاده از تجربیات ارزنده و گرانقدر کارکنان و بهسازی تجهیزات و تامین امکانات مورد نیاز آمادگی دارد در صورت شروع پیک دوم کرونا و تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا ، دوباره بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کند.
بر اساس اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، خوزستان در چند روز اخیر با کاهش موارد ابتلا به کرونا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.