×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در نخستین روز از هفته بیمه و همزمان با سراسر کشور، «زنگ بیمه» در مدارس مشهد و اردبیل به میزبانی بیمه دی به صدا درآمد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ به همت این شرکت، امروز سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲، مراسم نواختن زنگ بیمه به طور نمادین و با حضور دکتر مهدی شریعتی‌فر رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان خراسان رضوی و مدیر بیمه دی در این استان، جمعی از مدیران شرکت‌های بیمه استان خراسان رضوی، مدیران آموزش و پرورش و دکتر میرموسوی دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد.
طی این مراسم، زنگ بیمه در مدارس دبستان پسرانه سما ۶ و دبستان دخترانه سما ۴ مشهد و همچنین مدرسه‌ی استقلال در حاشیه‌ی این شهر به صدا درآمد.
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: «زنگ بیمه» با هدف توسعه فرهنگ بیمه، آشنایی دانش آموزان با صنعت بیمه و آموزش مباحث بیمه‌ای از سنین کودکی، با ابلاغ بیمه مرکزی در مدارس نواخته می‌شود.
دکتر مهدی شریعتی فر با برشمردن فواید بیمه برای دانش آموزان، افزود: بیمه خسارت های وارده در زمان سیل، زلزله و حوادث مختلف را جبران می‌کند.
در ادامه این مراسم بسته‌های هدیه،‌ حاوی نوشت افزار از سوی بیمه دی به دانش آموزان اهدا گردید و با اجرای سرود و نمایش عروسکی، مباحث بیمه به زبان کودکان به دانش آموزان، آموزش داده شد. همچنین از دانش‌آموزان این مدارس که در مسابقات نقاشی و انشاء با موضوع بیمه، شرکت کرده بودند نیز، با هدایایی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است، مراسم مشابهی نیز از سوی مدیریت بیمه دی در استان اردبیل برگزار شده و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با مفاهیم صنعت بیمه، جوایز و محصولات فرهنگی دریافت نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.