×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه تعاون، از سند چشم اندازه ده ساله دوم رونمایی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، در آیین گرامیداشت دهمین سالروز تأسیس خود، ضمن رونمایی از سند چشم انداز ده سال دوم، اظهار داشت: «از صمیم قلب از کسانی که شرکت را تأسیس کرده و برای آن زحمت کشیدند، سپاسگزارم؛ آنها کار بزرگی انجام داده اند».
مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: «بنده از سال ۱۳۹۶ به مجموعه اضافه شدم، لکن معتقدم که زحمت اصلی را افراد موسس که برای دریافت پروانه و تهیه ساختمان تلاش کردند انجام داده اند».
مظلومی افزود: «امروز ده سالگی بیمه تعاون است و بنده ۶ سال از این مدت را در خدمت شرکت بوده ام، ولی افتخاراتش برای بنده نیست، بلکه برای هریک از افرادی است که به نحوی برای شرکت زحمت کشیده اند».
وی در ادامه اظهار داشت: «با این حال صادقانه بخواهم بگویم که اگر تنها یک قابلیت خوب داشته باشم، آن انتخاب بهترین ها بوده است».
مدیرعامل بیمه تعاون در ادامه گفت: «ما مدل های زیادی برای پیشرفت و توسعه یک شرکت داریم ولی یکی از ساده ترین نوع هدف گذاری ها این است که اگر ما رشدمان در تمام ابعاد از میانگین رشد صنعت بیمه بالاتر باشد، در نهایت بعد از مدتی در رنکینگ بالاتری نیز قرار می گیریم».
رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سالروز تأسیس شرکت
مظلومی در بخش بعدی سخنان خود اظهار کرد: «امروز خوشحال هستم که اعلام داشته باشم در سالروز تأسیس شرکت، موفق شدیم تولید پورتفوی را به مبلغ ۷۰۰ میلیارد برسانیم که ۱۰۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال قبل محسوب می شود».
وی افزود: «این مهم قابل توجه است که ما به جای رشد سرطان گونه، رشد خوبی را داشته ایم و به هر قیمتی حاضر به افزایش حق بیمه تولیدی نشده ایم».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین بیان داشت: «حتی رشد منابع انسانی شرکت نیز خوب بوده و ما باید در ادامه نیز همکارانی را جذب کنیم که هم بتوانند برای سازمان مفید باشند و هم بتوانند خود نیز توسعه پیدا کنند».
مظلومی تشریح کرد: «بر این اساس، باید بتوانیم مدلی را پیاده سازی کنیم که هر همکار بتواند ۱۰۰ خود باشد و بر این اساس به شرکت نیز بیشتر کمک کند».
روایت مدیران
در ادامه، حسن پوراسکندری، به روایت همراهی با هیأت موسس بیمه تعاون در سال های ۱۳۹۰-۱۳۹۱ اشاره کرد و گفت: در آن سال به مدت ۱۰ ماه در ساختمان خیابان شریعتی به کارهای مربوط به ثبت شرکت می پرداختیم؛ در آن زمان بنده در شرکت بیمه دیگری مشغول به فعالیت بودم و از بنده نیز برای همکاری دعوت شده بود که در نهایت چندسال بعد به این شرکت پیوستم؛ همچنین امیدوارم که در آینده به رتبه اول صنعت بیمه نیز تبدیل شویم.
دیگر مدیری که از همراهان موسس شرکت بیمه تعاون نیز به شمار می رود، سهیلا شرفی، مدیر بیمه های کشتی، باربری و هواپیما است که به گفته خود با شماره پرسنلی ۱۸، مراتب همراهی خود را گذرانده و نسبت به افتتاح شرکت، اقداماتی انجام داده است. او نیز بر این عقیده است که مسیر رشد و ترفی شرکت باید بتواند ادامه یابد.
مسلم اسدی، مدیر امور مالی نیز از دیگر افراد همراه بیمه تعاون از روزهای آغازین است که او نیز بر این گزاره که «تغییرات مثبتی در این ایام صورت گرفته» معتقد است.
مجید ارجمند، فردی که امروز به عنوان مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت معرفی شده است، کارمند شعبه مرکزی بیمه تعاون بوده و از سال ۹۲ با شماره پرسنلی ۷۵ به این شرکت پیوسته و مراتب پیشرفت خود را سپری کرده است؛ او نیز بیان می کند که «رشد، باید بیش از این باشد» و «ثباتی که وجود دارد نیز مدیون مدیرعامل کنونی شرکت است»:
مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل شرکت نیز بیان می کند که «روزهای خوبی را داشته ایم و امیدوارم که بهترین ها برای همه اتفاق بیافتد».
عسل اشتری، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه تعاون هم عنوان کرد که «مسیر پیشرفت به عینه دیده شده و امیدوارم که بتوانیم همگی در ۱۰ سال آینده در همین شرکت جشن ۲۰ سالگی را بگیریم».
مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان نیز مطرح کرد که «از سال ۱۳۹۶ به عنوان مشاور به مجموعه اضافه شده و از آن زمان شاهد تحولات زیادی بوده است؛ ما در آن زمان جلسات خود را در نمازخانه مجبور بودیم برگزار کنیم» او همچنین بیان داشت که «در این مدت، نه تنها شاهد رشد شرکت بوده ایم، بلکه خودمان نیز رشد فردی داشته ایم».
محمدصالح چیتگران، از آذر ۱۳۹۸ به شرکت پیوسته بود و مطرح می کند که «برای من تغییرات ملموس بوده و امیدوارم شرکت نه تنها به اهداف خود دست یابد بلکه به فراتر از آن نیز برود».
محمدحسین یوسفی، مدیر بیمه های زندگی، دیگر فردی بود که سخن گفت و «اظهار امیدواری کرد که دهه دوم نیز به همین شیوه باشد».
المان ورقائی، مدیر امور اداری و سرپرست فناوری اطلاعات نیز اظهار داشت: «با توجه به آنکه دومین دهه ای است که در صنعت بیمه مشغول به فعالیت هستم، خرسندم که ابتدای این مسیر نیز با همراهی جناب مظلومی بوده است».
سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان هم به عنوان دیگر فرد حاضر در جلسه بیان داشت که «با اعتماد مدیرعامل کنونی بیمه تعاون توانستم از مرداد ۱۳۹۲ به صنعت بیمه بپیوندم و در واقع حضور بنده در صنعت بیمه نیز با بیمه تعاون یکی شده است؛ همچنین در مدت همکاری، توانستم معنای واقعی «پیشرفت» را با مدیرعاملی آقای مظلومی درک کنم؛ از دیگر سو خوشحالم که مدیرعاملی جناب مظلومی سبب شده تا علی رغم سن اندک شرکت، با شرکت های بزرگ در صنعت بیمه، رقابت داشته باشیم».
رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان هم از «اعتماد صورت گرفته برای بهره مندی از تجربیات» تشکر کرده و اظهار داشت: «امیدوارم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر بتوانیم گام برداریم».
الهام وفائی، سرپرست بیمه های اتکایی نیز مطرح کرد که «قطعاً ما دومین تجربه شکوفایی یک شرکت را با آقای مظلومی سپری می کنیم و خوشحالم که این پیشرفت افزون باشد».
سیدمجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون نیز بیان کرد که «خوشحالم ۱۰ ماهگی حضورم در بیمه تعاون با ۱۰ سالگی شرکت همراه شده است و امیدوارم که شاهد رشد و شکوفایی روزافزون باشیم».
سند چشم انداز و اولویت های آینده
در ادامه، یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، ضمن رونمایی از سند چشم انداز ده ساله دوم بیمه تعاون اظهار داشت: «در ده سال آینده باید کاری کنیم که هم در جلب رضایت مشتریان و همکاران و شبکه فروش و… در رده اول خود باشد؛ از دیگر سو باید بتوانیم به سهامداران نیز سود خوبی پرداخت کنیم».
وی افزود: «باید با اتخاذ استراتژی های موثر، به اصطلاح موتور شرکت بیمه تعاون را تنظیم کنیم».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.