×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جهش تولید به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش های مهم پیشران‌‌ حرکت کشور به سمت توسعه اقتصادی است؛ بخشی که سعی شده تا با برنامه‌‌‌ ریزی‌‌ و پشتیبانی و حمایت های همه‌جانبه، تاثیرگذاری آن در روند حرکت توسعه کشور افزایش یابد.
طی سال های گذشته یکی از کارخانجاتی که توانسته با بهره مندی از حمایت ها و پشتیبانی بانک ملی ایران به رونق تولید دست یابد و تبدیل به صنعتی بومی و نیاز به واردات را کاهش دهد، شرکت مهرتاش سپاهان (MOTOSEL) به عنوان قطب تولید انواع روانکاوهای صنعتی و مواد شیمیایی ویژه واقع در استان اصفهان است.
با حمایت های صورت گرفته از ایده تا طراحی و تولید محصولات این واحد صنعتی بزرگ در داخل کشور به دست توان صنعتگران داخلی و براساس استانداردهای جهانی و با توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود که صادرات این کالا سالانه میلیون ها دلار ارزآوری برای کشور به همراه دارد.
این کارخانه پس از سی سال فعالیت اکنون با حمایت های بانک ملی ایران با ایجاد یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و فراتر از استانداردهای جهانی سالانه بیش از ۵۰ هزار تن انواع محصولات در ۱۵ گروه را تولید می کند.
مسعود گلشیرازی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران با اشاره به این که تولید و اشتغال از ضرورت های اجتناب ناپذیر رشد و توسعه اقتصادی هر کشوری است، گفت: برای رونق و توسعه واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال با همکاری و حمایت های بانک ملی ایران در استان می توانیم در جهت هم افزایی بیشتر در جهت رونق تولید و توسعه اشتغال گام های موثری برداریم.
وی افزود: این استان به دلیل مرکزیت و دسترسی به بازارهای مختلف کشور می تواند مکان مناسبی برای استقرار صنایع صادرات محور باشد که بهره برداری از چنین صنایعی ارزش افزوده و ارزآوری مناسبی به همراه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.