×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مانده تسهیلات این بانک از ۱۳۲ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۱۸۶ همت در پایان آذر ۱۴۰۲ رسیده و رشدی ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

کیوسک خبر ـ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، متناسب با افزایش منابع، تسهیلات بیشتری را نیز پرداخت می‌کند.

مانده تسهیلات این بانک از ۱۳۲ همت در پایان سال ۱۴۰۱ به ۱۸۶ همت در پایان آذر ۱۴۰۲ رسیده و رشدی ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین موفق شده منابع خود را از ۱۵۶ همت در پایان سال گذشته به ۲۴۶ همت در پایان آذر ۱۴۰۲ برساند. افزایش تسهیلات بانک نیز به‌پشتوانه افزایش منابع آن صورت گرفته است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های گذشته با اقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو بوده، به‌طوری که مشتریان این بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر فراتر رفته است. این بانک همچنین جایگاه نخست شبکه بانکی از منظر درصد رشد منابع را به خود اختصاص داده است.

بر همین اساس این بانک کوشیده به‌عنوان متولی اصلی قرض‌الحسنه در کشور، با توسعه سبد محصولات و خدمات خود، به اعتماد مشتریان پاسخ دهد که بخشی از آن در شاخص افزایش مانده تسهیلات نمود یافته است.

البته پرداخت تسهیلات از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورتی بوده که نسبت مصارف به منابع در سطح استاندارد حفظ شده و این نسبت در زمان انتشار خبر ۷۵ درصد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.