×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، منیژه غلامرضایی با بیان این مطلب گفت: ۸۷٫۱ درصد شاخص های استراتژیک ایمپاسکو در آخرین دوره پایش (۳ ماهه چهارم ۹۸) محقق شد که نسبت به دوره قبل (۳ ماهه سوم ۹۸) ۲ درصد رشد داشت.

وی افزود: در همین دوره، تحقق شاخص های فرآیندی ۹۰٫۹ درصد بود.

پایش شاخص های استراتژیک، فرآیندی و تعالی

مدیر برنامه­ ریزی و بودجه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به پایش ۲۴۰ شاخص استراتژیک، فرآیندی و تعالی به صورت دوره ­ای در این شرکت گفت: این پایش ها، در راستای جاری سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی است.

وی ادامه داد: از جمله این شاخص ها، تولید، فروش، حفاری­ های اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان است.

غلامرضایی با اشاره به پایش ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی به صورت دوره­ ای در ایمپاسکو، تصریح کرد: در پایان سال گذشته، ۹۳ درصد برنامه ها و پروژه های این شرکت محقق شد.

وی ادامه داد: این برنامه ها و پروژه ها شامل دریافت پهنه­ های جدید اکتشافی، اجرای طرح ­های توسعه ­ای، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه بود.

بنا به این گزارش، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق هم‌افزایی با بخش خصوصی توانمند، به یک شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.