×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رشد شاخص‌های توسعه‌ای پگاه در شش ماهه۱۴۰۰

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، در سومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه با اعلام این مطلب افزود: پگاه در صادرات ریالی نیز ۵٢.۴ درصد رشد و بودجه را هم ٩٨ درصد محقق کرده است.

او با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال جاری، افزود: راه اندازی سامانه شفافیت در شرکت‌های گروه و سامانه فروشگاه محوری، یکسان سازی در طراحی بسته بندی و فرمولاسیون محصولات تولیدی از جمله توفیقات حاصل شده در ایام اخیر است.

قدوسی با اشاره به نقش حساس فروش به‌عنوان پیشران لوکومتیو در توسعه فروش تاکید کرد: شعبات فروش نباید دچار روزمرگی شوند و هنوز تا عالی شدن فاصله داریم.

حسن تاجیک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز با اشاره به مسائل حوزه سهامداری تصریح کرد: منافع سهامداری در حوزه سودآوری به ذینفعان که بازنشستگان معزز هستند، باید تامین شود و این راستا حرکت‌های خوبی در پگاه صورت گرفته است که ادغام بعضی شرکت‌های گروه از جمله پخش سراسری و افتتاح طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های گروه از آن جمله‌اند.

عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز، در این رویداد تاکید کرد: هدف همه ما ارتقای برند پگاه و افزایش سهم بازار داخلی و کسب سود پایدار است.