×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با افزایش خیره کننده ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، همراه با افزایش شاخص کل سایر شاخص های بازار نیز روند صعودی به خود گرفتند به گونه ای که شاخص کل با معیار هموزن با افزایش ۹ هزار و ۷۴۰ واحد به رقم ۴۳۰ هزار و ۱۲۶ واحد رسید. همچنین شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی بیش از ۳٫۲درصد ، شاخص آزاد شناور ۳٫۱ درصد ، شاخص بازار اول بورس ۳٫۷ درصد و شاخص بازار دوم بورس ۲٫۵ درصد افزایش را ثبت کردند .

پیشران های بازار

امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، فولاد مبارکه اصفهان ، ملی صنایع مس ایران ، گسترش نفت و گاز پارسیان ، معدنی و صنعتی چادرملو ، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری غدیر بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ، گروه صنعتی پاکشو ، تولید محور خودرو و سیمان داراب بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را داشتند . شستا، خگستر،خودرو، فولاد، فملی، کالا و خساپا درمیان نمادهای پُرتراکنش بازار قرار داشتند و گروه خودرو هم در دادوستد های امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد .

وضعیت شاخص فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۲۱۸ واحدی تا رقم ۱۸ هزار و ۸۲۰ واحد صعود کرد ، در این بازار بیمه پاسارگاد بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و شرکت آهن و فولاد ارفع بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

در دادوستدهای امروز روند ورود پول حقیقی به بازار با افزایش مواجه شد . ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۱۲ هزار و ۵۱۵ میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۶ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.