×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،مردی از میان ما رفت که بی ریا و عاشقانه و بی ادعّا زیست و مظلومانه و غریبانه از این جهان رخت بربست و الگویی کم نظیر از خدمت به خلق و نوع دوستی را برایمان به یادگار گذاشت.

بیش از سی سال تلاش مجّدانه و مجاهدت های خالصانه این بنده متواضع و عاشق ، چنان در اذهان همکاران دور و نزدیک او نقش بسته است که بی شک ، او را همواره در خاطر تمامی اعضای خانواده بزرگ و تاریخ ساز بانک مسکن، زنده نگاه خواهد داشت.

خیرخواهی و دلسوزی برای همکاران و تلاش برای ارتقای نام و آرمان بانک مسکن و قلبی که همیشه به عشق مکتب ، مردم ، میهن و بانک می تپید ، دلیل محبتی است که پروردگار از او در دلهای بندگانش اراده فرموده است.

صداقتِ بی نظیر، مسئولیت پذیریِ مُجدّانه ، اهتمامِ مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام، از جمله ویژگی هایی است که همواره از او در خاطرها باقی خواهد ماند.

بدون کمترین تردید، راه روشن او را در خدمت رسانی به هم میهنان و تعالی بیشتر بانک ادامه خواهیم داد و برای آن روح بزرگ، از درگاه خالق مهربان و صاحب سفره گسترده و پر نعمت و مالامال از رحمتِ رمضان ، علّو درجات آرزو می نماییم .

سفر این مدیر تلاشگر،صادق، مسوولیت پذیر،منصف و بی ادعا به ابدیت خسرانی برای نظام بانکی کشور است.جای خالی او حس خواهد شد و یادش ارجمند باقی خواهد ماند.

برای خانواده محترم رحیمی انارکی،کارکنان زحمت کش بانک مسکن و تمامی عزیزان و‌دوستداران ایشان آرزوی صبر داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.