×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

«محمد خزاعی» مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان به منظور همفکری برای ترویج سنت الهی قرض‌الحسنه با حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محمد خزاعی» در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک، بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام های قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند جامعه، گام‌های شایسته‌ای در مسیر فقرزدایی و ایجاد درآمد پایدار از طریق اشتغالزایی برداشته است.
وی افزود: این بانک با اجرای طرح‌های «حمایت از کالای ایرانی» و «کالاکارت» اقدامات مطلوبی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت سیزدهم انجام داده است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان ادامه داد: حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق برنامه‌های اشتغالزایی و کارآفرینی از اولویت‌های این بانک است تا با ایجاد درآمد پایدار به توانمندسازی نیازمندان جامعه نیز کمک شود.
حجت الاسلام و المسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، راه برون‌رفت از مشکلات بانکداری در جامعه را حرکت به سوی قرض‌الحسنه عنوان کرد.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کارنامه درخشانی در این حوزه دارد که جامعه را در مسیر خروج از مشکلات بانکداری امیدوار می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.