×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.