×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک مهرایران با راه اندازی طرح «کالا کارت» بار دیگر به حمایت تولید کننده و مصرف کننده کالای ایرانی آمد.

در این طرح بانک با پذیرندگان کالا و خدمات متعدد قرارداد منعقد می کند به نحوی که با معرفی مشتری به آنان، این امکان برای مشتریان بوجود می آید که بتوانند بصورت اقساطی در بازه های زمانی ۶، ۹ و ۱۲ ماهه از پذیرندگان مذکور کالا و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

بانک قرض الحسنه مهرا یران در این طرح، زیرساخت فنی (نرم افزاری و سخت افزاری) ارائه نموده که در آن فروشندگان کالا و خدمات طرف قرارداد بانک می توانند کالا و خدمات خود را بصورت اقساطی در اختیار دارندگان کارت بانک قرار دهند.

بر اساس این طرح، مجموعه ای از عرضه کنندگان کالا و خدمات در قالب شبکه پذیرندگی به موجب قرارداد با بانک مهر ایران و از طریق ابزارهای پذیرش(دستگاه کارت خوان یا درگاه پرداخت اینترنتی)، می توانند کالا و خدمات خود را به صورت اقساطی به دارندگان کارت بانک ارائه دهند.

در طرح کالا کارت، دارندگان کارت بانک مهر ایران با ارائه تقاضای استفاده از این طرح می توانند وفق شرایط قرارداد، اقدام به خرید کالا و خدمات از شبکه پذیرندگان براساس میزان اعتبار تخصیص یافته به آنان اقدام نمایند.

حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و تلاش در تزریق منابع مالی قرض الحسنه برای تامین سرمایه کسب و کارهای خرد را می توان گام های موثر دیگر بانک قرض الحسنه مهرایران در حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی و همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.