×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس لالیگا: دلتنگ مورینیو هستم/ امیدوارم مسی برگردد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از مارکا، رقابت های لالیگا در سال اخیرهای چهره های بزرگی را چه در مربیگری و چه به عنوان بازیکنان از دست داده است از جمله زیدان، مورینیو، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.
خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره مورینیو گفت: من همواره مورینیو را دوست داشتم. دلیل این دوست داشتن را نمی‌دانم. چه بسا به خاطر سبک مربیگری اش و یا رنگ و بوی خاصی که به فوتبال می داد. دیدن فوتبال با شور و هیجان زیاد بسیار مهم است. بسیاری از چیزها هستند که من آنها را دوست ندارم اما مخالفتی هم با آنها ندارم. من شخصیت مورینیو را با وجود همه حواشی دوست دارم و باید بگویم که دلتنگ این مربی هستم.
او درباره این سوال که کدام بازیکن را دوست دارد که دوباره در لالیگا مشاهد کند، گفت: لیونل مسی. به نظر او هنوز می‌تواند دو تا سال دیگر در بهترین سطح بازی کند. مسی ۸۰ درصد توان خود را در هر بازی می‌گذارد. او هنوز در سطح بالایی بازی می‌کند. بسیار خوشحال خواهم شد اگر مسی دوباره به لالیگا برگردد.
تباس درباره ام‌باپه هم گفت: از بهترین بازیکنان جهان است. بدون شک حضورش در لالیگا سطح این رقابت‌ها را بالا خواهد برد. هر تیمی در جهان دوست دارد ام‌باپه را داشته باشد و ما باید از حضور این بازیکن بهره بگیریم. بدون شک خرید بزرگی برای لالیگا خواهد بود. رئال باتوجه به قدرت اقتصادی که دارد می‌تواند ام‌باپه و هالند را همزمان در اختیار داشته باشد.
او در پایان گفت: می‌گویند رئال مادرید در صورت آوردن ام‌باپه و هالند همه جام‌ها را درو خواهد کرد اما این‌گونه نیست. پیش از این درباره هازارد هم این مطالب گفته شد اما همه ما می بینیم که او خرید ناموفق برای رئال شد و یا اینکه پاری سن ژرمن باهمه ستارهای خود از لیگ قهرمانان حذف شد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.