×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل و محمدرضا آفتابی رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل روابط عمومی ستاد سازمان به نمایندگی از همکاران روابط عمومی ستاد و استان ها با حضور در منزل مرحوم علی سلطانی رئیس فقید روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل از خانواده وی دلجوئی کردند.

بشرخواه در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به خانواده این مرحوم، علی سلطانی را انسانی شریف، پرتلاش، مردمی، خوش اخلاق عنوان کرد و گفت: این مرحوم جزء کارکنان شایسته، تاثیرگذار در اطلاع رسانی وتلاشگر در حوزه روابط عمومی بود که با علم و تخصص خود و تعامل با رسانه ها باعث پیشبرد اهداف عالیه سازمان در استان می شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما جای خالی مرحوم سلطانی را هر لحظه احساس می کنیم،افزود: خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی خود را در غم بزرگ این خانواده شریک می داند و برای روح آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و اجرالهی و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت می کنیم.

محمدرضا آفتابی نیز ضمن ابلاغ سلام و احترام مدیر و همکاران روابط عمومی ستاد به خانواده مرحوم علی سلطانی، به شایستگی ها، توانمندی ها و جدیت آن مرحوم در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی که باعث آگاهی و اطلاع بیشتر مردم استان اردبیل از ارائه خدمات بیشتر و متنوع سازمان تامین اجتماعی شده بود، اشاره کرد.

وی فقدان این همکار گرامی حوزه روابط عمومی را جبران ناپذیر عنوان که همه کارکنان سازمان به ویژه همکاران حوزه روابط عمومی سازمان در سراسر کشور را عزادار کرد.

همچنین در این دیدار، لوح تسلیت دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توسط مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل به همسر گرامی مرحوم علی سلطانی تقدیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.