×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت دخانیات با گروه دوستی پارلمانی زیمباوه و ایران

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با گروه دوستی پارلمانی زیمباوه و ایران دیدارکرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ محمد شیخان در این دیدار اظهار داشت: روابط کشور زیمباوه و ایران همواره براساس دوستی و همکاری دوجانبه بوده است و امیدوارم این دیدار فرصت مناسبی برای توسعه و ارتقا سطح روابط دو کشور باشد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران افزود: کشور زیمباوه از ظرفیتهای بسیار بالای در بخش کشاورزی برخوردار است و شرکت دخانیات ایران آمادگی دارد با شرکت های فعال در این بخش همکاری نماید.

وی با تاکید بر روابط دوستانه دو کشور عنوان کرد: علاقمند هستیم در زمینه تهیه مواد اولیه، واسطه‌ها را حذف کنیم و به طور مستقیم با کمپانی‌های فعال در کشور زیمباوه همکاری داشته باشیم.

شیخان خاطر نشان کرد: تولید مشترک سیگار در زیمباوه می تواند حمایت کننده بخش کشاورزی باشد و ما آمادگی داریم در قالب تفاهم مشترک، دانش فنی خود را به زیمباوه منتقل کنیم.

در ادامه این دیدار، رئیس گروه پارلمانی دوستی زیمباوه و ایران گفت: ما از بزرگترین تولیدکنندگان توتون در جهان هستیم و این سفر به نمایندگی از پارلمان و در امتداد تصمیمی است که رئیس جمهور زیمباوه بر ارتقاء سطح روابط دو کشور دارد.

وی افزود: تاکید ما بر توسعه روابط، حذف واسطه‌ها، انتقال فناوری و تبادل تجربیات خواهد بود.

حمید قره شیخ عضو هیئت مدیره و معاون بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات ایران نیز در این دیدار به تبادل اطلاعات فنی و مورد نیاز در زمینه همکاری دوجانبه پرداخت.

در پایان این دیدار، اعضای گروه دوستی پارلمانی زیمباوه و ایران از موزه دخانیات و خطوط تولید سیگارت این شرکت بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.