×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در این دیدار حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، تامین اجتماعی را یکی از نهادهای موثر در امنیت اجتماعی عنوان و اظهار داشت: صدا و سیمای سمنان آمادگی کامل را جهت تعامل با تامین اجتماعی استان به جهت ارتقاء اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ سازی صحیح در سطح جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات باید به نحو شایسته و مطلوب به مراجعین ارائه شود، افزود: افزایش آگاهی مخاطبان از نحوه دریافت خدمات قطعا در میزان رضایتمندی آنها اثرات بسیار مطلوبی خواهد گذاشت.

محمداخلاقی، مدیر کل تامین اجتماعی سمنان نیز ضمن تشریح اقدامات واحدهای بیمه ای در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان سازمان گفت: بهره مندی از ظرفیت سازمان صدا و سیما در راستای افزایش آگاهی بخشی به مخاطبان نتایج ارزنده ای را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت و تعامل هرچه بیشتر دو نهاد به جهت گسترش عدالت اجتماعی اقدامی ارزشمند و در راستای تکریم حقوق شهروندی و احترام به کرامت انسانی است.

دکتر سیدمجتبی اکرم، مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با اشاره به عملکرد بسیار خوب صدا و سیما در موضوع شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: هر چه میزان آگاهی بخشی در سطح جامعه بیشتر باشد یقیناً روند پیشگیری و کنترل این بیماری را نیز بسیار افزایش خواهد داد.

وی نقش رسانه ملی را در الگو سازی در زندگی فردی و اجتماعی بسیار مهم برشمرد و افزود: صدا و سیما در فرهنگ سازی مناسب و ترویج زندگی ایرانی اسلامی جایگاهی ارزشمند دارد.

لازم بذکر است در پایان این دیدار مدیران تامین اجتماعی سمنان با همراهی مدیرکل صدا و سیمای استان با حضور در واحد خبر ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدا گل از تلاشها و زحمات خبرنگاران تقدیر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.