×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با همکاری پژوهشکده بیمه و دانشگاه اینسیف مالزی، دومین دوره آموزشی تخصصی تکافل ویژه مدیران صنعت بیمه در کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در راستای مأموریت‌های علمی و تخصصی پژوهشکده بیمه، به منظور افزایش توانمندی تخصصی منابع انسانی صنعت بیمه برای دستیابی به الگوهای نوین بیمه و محصولات تکاملی و همچنین با توجه به بازنگری آیین‌نامه ضوابط احراز صلاحیت حرفه‌ای کارکنان کلیدی موسسات بیمه‌ای از سوی شورای‌عالی بیمه و ضرورت اخذ گواهینامه آموزشی-پژوهشی و حرفه‌ای معتبر، دومین دوره آموزش بین‌المللی مدیران صنعت بیمه در حوزه تکافل با همکاری دانشگاه اینسیف مالزی، به مدت دو هفته ازتاریخ ۲۸ مردادماه تا ۱۱ شهریور ماه سال جاری در دانشگاه اینسیف برگزار شد.
این دوره تخصصی با حضور ۹ نفر از مدیران ارشد شرکت های بیمه ای آسیا، دانا، البرز و شرکت بیمه ما و سه نفر از اعضای هیأت علمی پژوهشکده بیمه با هدف بحث و بررسی الگوها و محصولات مختلف کسب‌و‌کار و فرآیندهای کلیدی عملیاتی تکافل برگزار گردید.
در طول این دوره آموزه‌های گوناگون با موضوعات توسعه تکافل در مالزی، تجارب شرکت‌های تکافل در ارائه خدمات خود به جامعه، کسب و کار تکافل، تکافل و ریسک، چشم انداز، الگوها و محصولات مختلف تکافل، طبقه‌بندی محصولات مختلف تکافل، مسائل حقوقی تکافل، پذیره‌نویسی در تکافل، بازاریابی و توزیع خدمات تکافل، طراحی محصولات جدید تکافل، قیمت‌گذاری در تکافل، اصول بیم‌سنجی در تکافل، حسابداری تکافل، بیمه‌گری و مدیریت خسارات در تکافل، سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی اسلامی در تکافل، محاسبات مالی و چرخه کنترل تکافل، اصول تکافل اتکایی و تفاوت هر کدام با بیمه‌های رایج از سوی اساتید مجرب این حوزه از جمله پروفسور یونس صالحی، پروفسور نوراینی محمد آریفن، عزمشاه اسماعیل، محمد بحرالدین بدری، محمد عصری عمر و زاتینا ذکریا ارائه شد.
کلاس¬های مختلف این دوره آموزشی طی دو هفته متوالی به صورت فشرده و حضوری روزانه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ به وقت محلی در محل دانشگاه اینسیف، برگزار شد. دانش‌پژوهان در بخش عملیاتی این دوره آموزشی در کنار آموزه‌های یاد شده، از انجمن تکافل مالزی، شرکت تکافل اتیکا و دیگر موسسات مرتبط بازدید نموده و با نحوه فعالیت آن‌ها از نزدیک آشنا شدند. در پایان دوره نیز پس از برگزاری آزمون ارزیابی علمی، گواهینامه صلاحیت حرفه ای تکافل از سوی رئیس دانشگاه اینسیف به شرکت کنندگان در این دوره تخصصی اعطا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.