×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: می خواهیم با صعود از مرحله گروهی جام جهانی، تاریخ‌سازی کنیم.

به گزارش کیوسک خبر، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: هفته دوم است که مرتب تمرین می‌کنیم. ان شاءالله این هفته با بازی دوستانه کار را به خوبی تمام کنیم و عازم جام جهانی بشویم.

وی افزود: مثل تمام بچه‌ها شرایط من هم خوب است و آماده انجام بازی‌های خوب می‌شویم. تیم‌های سختی در گروه ما هستند. متعهد شده‌ایم تاریخ سازی کنیم و از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره میزان امیدواری اش برای صعود از مرحله گروهی تصریح کرد: دوره قبل خیلی شانس صعود داشتیم که متأسفانه نشد. همان کادر فنی الان هم هست و شناخت خوبی از بچه‌ها دارند. زمان کم است ولی بچه‌ها می‌دانند کی روش چه می‌خواهد. با توضیحات بیشتری که در این مدت داده‌اند شانس بیشتری داریم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، بیرانوند در پایان در خصوص گمانه زنی‌هایی که از مصدومیتش مطرح شده است، گفت: یک سال است هرکسی می‌آید می‌گوید مصدوم هستم. عملکردم نشان می‌دهد حتی مصدویت جزئی ندارم. نمی گویم نداشتم؛ به لطف زحمات کادر پزشکی در تیم ملی و پرسپولیس مشکلی ندارم. در پرسپولیس ۹۰ دقیقه بازی می‌کردم. آماده هستم و نگران نباشید. ان شاءالله بتوانیم شما را خوشحال کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.