×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: برای اولین بار در شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر داشبورد مدیریت اطلاعات حاوی اطلاعاتی نظیر زنجیره تامین یا خرید، تولید و فروش و…. با استفاده از نمودارها و جداول اطلاعات در هر لحظه به صورت آنلاین و زنده در سیستم مدیرعامل قابل رصد و ارزیابی است.

بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن تقدیر از مدیر واحد فن‌آوری اطلاعات این مجموعه، ‌این برنامه را اقدامی عملی در جهت تسهیل فرایند تولید خواند و آن را راهکاری برای بهبود فرایند تصمیم گیری در سطح مدیریت این مجموعه ارزیابی نمود.

به گزارش پاکسان نیوز، از این پس اطلاعات تولید به تفکیک روزانه و گروه‌های محصولات هر لحظه توسط مدیرعامل این مجموعه قابل مشاهده است.

به گفته وی استفاده از این داشبورد در شرکت پاکسان، روند جریان اطلاعات از راس هرم به پایین را اصلاح خواهد کرد به نحوی که برخلاف سازمان‌های سنتی، مدیریت ارشد سازمان در هر لحظه اطلاعات بیشتری نسبت به بقیه سطوح سازمان دارد.

بقائی با تاکید بر اهمیت این برنامه در تصمیم‌سازی یادآورشد: به عنوان مثال در این داشبورد میزان تولید و فروش هر ماه در مقایسه به ماه قبل و حتی مدت مشابه سال قبل قابل مقایسه، ارزیابی و سنجش است. همچنین تولید با بودجه و میزان انحراف آن قابل رصد است و به تصمیم‌سازی در بعد مدیریت کمک شایان توجهی می‌نماید.

این داشبورد در چابک سازی فرایند کاری تاثیر به سزایی دارد به نحوی که فاصله زمانی بین فرایندهای کاری را کاهش داده و یا سبب انجام کارها به صورت هم‌زمان می شود.

چندین سال است که مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت های تراز اول دنیا تمایل دارند در فرایند سازی تصمیم گیری، از تکنولوژی هوش تجاری استفاده کنند شرکت پاکسان نیز برای تسهیل امور به همت همکاران واحد فن‌آوری اطلاعات شرکت پاکسان موفق به راه اندازی و بهره برداری از این برنامه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.