×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در تامین اجتماعی برای ایجاد امنیت و عدالت در جامعه تلاش می کنیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه افزود: از زمانی که توفیق حضور در این سازمان پیدا کردیم با تاسی از دستور کار دولت محترم تصمیم گرفته شد با حضور در استانها گره گشای مشکلات مردم باشیم.
وی گفت: تصمیمات خوبی برای استان گرفتیم. توسعه بیمارستان امام رضا(ع)، کلنگ زنی احداث درمانگاه در پیرانشهر که پیش بینی می کنیم طی دو سال به بهره برداری برسد از جمله این پروژه ها است. درمانگاه سردشت با هزینه ای بالغ بر ۶۰میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد. با اتمام بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد نیز شاهد تحول چشمگیری در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان منطقه خواهیم بود.
موسوی افزود:خروجی این تصمیمات اثرات خوبی در جهت جلب اعتماد مردم خواهد داشت. دربخش سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی با محوریت شستا برنامه ریزی و هدف گذاری های مناسبی انجام شده است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار گفت: خداوند متعال لطفی به مدیران و کارکنان تامین اجتماعی داشته که در این سازمان خدمت کنند.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: خدا ترسی و تقوی شاه کلید موفقیت در مدیریت کلان و خرد و زندگی شخصی است.
وی گفت: تحریم های ظالمانه جای خود دارد ولی بسیاری از مشکلات را می توان با مدیریت صحیح حل کرد.
نماینده ولی فقیه در استان ذربایجان غربی اظهار داشت: شستا مجموعه قدرتمندی است که می توان از ظرفیت های آن برای توسعه عدالت استفاده کرد. بیمارستان امام رضا(ع)ارومیه نیز به امکانات بهتری نیاز دارد که امیدواریم فراهم شود.