×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳

سیدمحمدرضا فیاضی بروجنی، مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به حضور فعال این سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال که با دو رویکرد توسعه پوشش بیمه‌ای و حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت صورت پذیرفت، از ثبت‌نام ۱۷۷۶۴ نفر بیمه‌شده جدید در ایام برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد راهبردی سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای، تلاش شد تا در ایام برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب تهران که به تعبیری مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور و مورد توجه نسل جوان، دانشجویان و خانواده‌ها است؛ طرح ویژه‌ای با هدف تلفیق فرهنگ بیمه‌ای و فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرایی شود که بر اساس آن همه دانشجویان، دختران و بانوان خانه‌داری که در ایام نمایشگاه به جمع خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی پیوستند، مشمول هدیه ۴۰۰ هزار تومانی بن خرید کتاب شوند. بر اساس آمار مرکز فناوری اطلاعات، از ۱۹ اردیبهشت لغایت ۵ خرداد ماه که بازه زمانی اجرای این طرح بود؛ در مجموع ۱۷۷۶۴ نفر به جمع خانواده بزرگ تأمین اجتماعی اضافه شدند؛ که با توجه به شرایط تخصیص هدیه کتاب مبنی بر الزام پرداخت حق بیمه تا پایان خرداد، ۱۳۶۷۹ نفر از این هدیه برخوردار شدند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، فیاضی افزود: همچنین با توجه به اثرپذیری بالای سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر بین‌نسلی از متغیرهای کلان جمعیتی، تلاش کردیم با رویکرد حمایت از فرهنگ جوانی جمعیت و مسائل مرتبط با خانواده و با تأکید بر “حال خوبِ با هم بودن”، فضایی ویژه را با نام «خانواده ما» و به عنوان پیوستی خانوادگی برای نمایشگاه کتاب ایجاد کنیم. غرفه “خانواده ما” در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب، رویدادهای متنوعی را با محوریت خانواده و جوانی جمعیت طراحی و اجرا کرد که علاوه بر استقبال عموم بازدیدکنندگان نمایشگاه، منجر به ارتباط و تعامل هم‌افزا با فعالان و دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده شد تا ان‌شاءلله شاهد شکل‌گیری زمینه‌های همکاری مشترک‌ در این موضوع راهبردی کشور باشیم.

فیاضی با اشاره به اینکه معمولاً تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی در موضوعات راهبردی نظیر جمعیت، وجه سلبی داشته و در نحوه ارائه پیام کم‌تر از ظرفیت‌های حوزه هنری و استفاده از زبان متناسب با ذائقه عمومی استفاده می‌شود، گفت: تلاش داشتیم تا با ایجاد زبان مشترک با فعالان رسانه‌ای، تولیدات و حال و هوای کلی غرفه “خانواده ما”، حس و حال خوبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند تا ضمن پایبندی به ایده‌های محتوایی، مخاطبان ولو برای لحظاتی کوتاه که مهمان این فضا هستند، نسبت به موضوع اصلی یعنی ضرورت با هم بودن ذیل نهاد خانواده، بیشتر توجه پیدا کنند. به همین جهت بود که فارغ از مواردی نظیر فراخوان ایده‌های مرتبط با حوزه جوانی جمعیت و برگزاری نشست‌های تخصصی با نویسندگان و فعالان رسانه‌ای و سیاسی حوزه خانواده و جمعیت، رویدادهای خلاقانه‌ای نیز طراحی و اجرا شد تا در این رویدادها و تولیدات نظیر “دیوار ما”، “قصه ما”، “رادیو ما”، “فراما”، “درخت زندگی ما” و “عکس ما” بتوانیم توجه را به حال خوب با هم بودن بیشتر جلب کنیم. اتفاقی که به لطف خدا مورد استقبال عموم بازدیدکنندگان و تعداد قابل توجهی از فعالان و مسئولان سیاسی و رسانه‌ای مرتبط با حوزه جمعیت واقع شد.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه‌گر کشور است که افتخار دارد با خانواده‌ای به وسعت بیش از ۴۶ میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در بخش‌های مختلف کشور در ارتباط بوده و خدمات متنوعی در حوزه خدمات بیمه‌ای، خدمات درمانی و فعالیت‌های اقتصادی ارائه می‌کند. یکی از گروه‌های مخاطبانی که این سازمان در دوره اخیر تلاش کرده تا پوشش خدمات بیمه‌ای را ناظر به ایشان توسعه دهد، جامعه دختران و بانوان خانه‌دار و همچنین دانشجویان عزیز است. خوشبختانه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران طرح ویژه‌ای با هدف تلفیق فرهنگ بیمه‌ای و فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرایی شد که بر اساس آن همه دانشجویان، دختران و بانوان خانه‌داری که در ایام نمایشگاه به جمع خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی پیوستند، مشمول هدیه ۴۰۰ هزار تومانی بن خرید کتاب شوند. به لطف خداوند متعال استقبال مناسبی از این طرح صورت پذیرفت و بر اساس آمار مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی، از ۱۹ اردیبهشت لغایت ۵ خرداد ماه که بازه زمانی اجرای این طرح بود؛ در مجموع ۱۷۷۶۴ نفر به جمع خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی اضافه شدند؛ که با توجه به شرایط تخصیص هدیه کتاب (الزام پرداخت حق بیمه تا پایان خرداد)، ۱۳۶۷۹ نفر از این هدیه برخوردار شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.