×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخشش گروه فولاد مبارکه در همایش ملی تعالی سازمانی

گروه فولاد مبارکه در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی که روز سه‌شنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۰ در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، جوایز متعددی کسب کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار فولاد، در این همایش شرکت فولاد مبارکه، تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ از آن خود کرد. همچنین تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ به شرکت فولاد هرمزگان جنوب تعلق گرفت.

تقدیرنامه تعالی سازمانی سه‌ستاره برای تعالی در بخش ساخت و تولید نیز به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و شرکت صنعتی و معدنی فولاد سنگ مبارکه رسید. تقدیرنامه دوستاره برای تعالی در بخش خدمات به شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) تعلق گرفت.

به شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای تعالی در بخش ساخت و تولید، تقدیرنامه یک‌ستاره و به شرکت‌های فنی مهندسی فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری توکا‌فولاد برای تعالی در بخش خدمات، تقدیرنامه یک‌ستاره اهدا شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و شرکت‌های فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان و فولاد‌متیل نیز گواهی تعهد به تعالی در بخش خدمات را دریافت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.