×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سید احمد سیدی که بعنوان مهمان در نشست دوره ای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان شمالی شرکت کرده بود؛با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در دیدار حضوری رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با معظم له، برلزوم حمایت تمامی متولیان و مسئولان امر از سازمان تامین اجتماعی،بمنظور اجرای منویات ایشان تاکید نمود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت:سازمان تامین اجتماعی برآمده از بطن جامعه و قشر زحمتکش کارگران است و منابع آن نیز یقینا متعلق به کارگران است.
 سیدی افزود:بنابراین هدف تمامی فعالیتها و سیاستهای کلان تامین اجتماعی نیز فراهم نمودن رفاه و امنیت اقتصادی و اجتماعی برای کارگران و جامعه تحت پوشش این سازمان است.
مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی متذکر شد:بیانات مقام معظم رهبری مبین دغدغه خاطر معظم له در خصوص طبقه ضعیف کارگر و ضرورت رسیدگی ویژه به معیشت این عزیزان است.
سیدی افزود:با توجه به وضعیت سازمان تامین اجتماعی ضرورت دارد دولت محترم و نمایندگان معزز مجلس با درک شرایط فعلی و در راستای اجابت دستور مقام معظم رهبری،در زمینه حمایت ویژه و رسیدگی به وضعیت صندوق تامین اجتماعی ورود نمایند.
وی افزود:یقینا حمایت و رسیدگی ویژه به جامعه تحت پوشش را وظیفه شرعی،قانونی و انسانی خود می دانیم و تمام توان خود را برای رسیدگی به این مهم که مد نظر رهبری معظم انقلاب نیز هست بکار خواهیم گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.