×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

دو تیم سرخپوش بیست و دومین دوره لیگ برتر در شرایطی عصر یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت که با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز درحالی از هفته هفتم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر برگزار می‌شود که دو تیم در هفته‌های گذشته توانستند با پیروزی‌های متوالی خود نشان دهند عزم خود برای حضور در بین مدعیان قهرمانی جزم کرده‌اند.

پرسپولیس با چهار پیروزی متوالی و ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است تا مقابل تراکتوری که دو بازی قبلی‌اش مقابل صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک را با پیروزی پشت سر گذاشته است نبرد حساسی داشته باشد.

قربان بردیف پس از چند هفته ابتدایی لیگ برتر که عیار بازیکنانش دستش آمد توانست تراکتور را به بردن عادت دهد اما توقف رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی ایران سبب شد تا آنها همچون پرسپولیس با وقفه ناخواسته در جریان بازی‌ها روبرو شوند.

تراکتور که با خریدهای تابستانی خود برای فصل بیست و دوم لیگ برتر به رؤیای قهرمانی جدی تر از همیشه فکر می‌کند برای بردن پرسپولیس کار سختی دارد. آنها برای هت تریک پیروزی‌های خود در این فصل باید ا سد دفاع مستحکم تیمی عبور کنند که تا کنون تنها دو گل دریافت کرده است. مدافعان تیم تبریزی هم برای مهار یورگن لوکادیا، مهدی ترابی و سعید صادقی کار سختی پیش رو دارند.

یحیی گل محمدی برای رسیدن به پنجمین پیروزی متوالی لیگ برتر با مصدومیت امید عالیشاه، وحید امیری، شیخ دیاباته و… به میدان خواهد رفت اما توازن قابل تأمل دفاع و حمله این تیم می‌تواند هواداران این تیم را امیدوار به کسب این رکورد در پایان هفته هفتم کند. گل محمدی برای پیشی گرفتن از خود در قامت سرمربی پرسپولیس نسبت به دوره مشابه دو سال گذشته‌اش نیاز به این پیروزی دارد تا ادعای او و بازیکنانش برای کسب قهرمانی، رفته رفته رنگ واقعیت ببخشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، دیداری که با توجه به توانایی فیزیکی بازیکنان تراکتور و گلزنی‌های متوالی رضا اسدی در ثانیه‌های پایانی می‌تواند عیار بدنسازی پپه لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس را نیز مشخص کند. باید دید تراکتور با بردیف می‌تواند هت‌تریک فصل جاری خود را با بردن و شگفتی سازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مشخص کند یا پرسپولیس با پنجمین قهرمانی متوالی ردای قهرمانی را برای خود می‌دوزد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز ساعت ۱۷:۳۰ فردا یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.