×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور با حضور در بیمارستان دکتر غرضی از تلاش صادقانه و جهادگرانه مجموعه این بیمارستان در طول مدت بیش از شش ماه مجاهدت در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.
وی اشاره کرد: از دانشگاه علوم پزشکی خواستیم بیمارستان دکتر غرضی نیز همانند بیمارستان های دانشگاه از کرونا خارج شود تا از فرسودگی بیش از حد کارکنان کادر درمان و کادر پشتیبان جلوگیری شود.
وی افزود: ایثار اشکال متفاوتی دارد و بالاترین حالت ایثار، گذشت از جان خود است که به واقع شما در این امتحان سربلند بودید.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت، بیش از ۱۵۰ نفر از کادر بیمارستان به این بیماری مبتلا شدند، افزود: بالغ بر ۱۸ هزار نفر در این مدت به بیمارستان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۰۸۱ نفر بستری شدند.
دکتر اعتصام پور گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان همواره در کنار درمان استان، خدمات ارزنده ای را به همشهریان ارائه کرده و هم اکنون ۲بخش در بیمارستان دکتر شریعتی را به این امر اختصاص داده است.
وی اشاره کرد: در حال حاضر بخش های بیمارستان دکتر غرضی به طور کامل استریل شده و به روال عادی برگشته و بیمه شدگان می توانند از خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.