×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در چهل‌وسومین سفر استانی، صبح امروز – چهارشنبه یکم شهریور ماه – برای بررسی وضعیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان بوشهر به این استان سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان مهر برازجان و برگزاری جلسه‌ای با ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و احمد بنافی فرماندار دشتستان، از توسعه خدمات درمانی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان خبر داد.

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی با تبریک هفته دولت، گفت: با زحمات همکاران خدمتگزار ما در سراسر کشور، تأمین‌اجتماعی پروژه‌های متعدد کلنگ‌زنی، احداثی و توسعه‌ای در سراسر کشور دارد که در این هفته انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت و رویکردی که تأمین‌اجتماعی در توسعه خدمات دارد، تقریباً هیچ ماهی نیست که پروژه‌ای در کشور برای کلنگ‌زنی یا افتتاح نداشته باشد.
موسوی ادامه داد: در هفته دولت حدود ۱۹ پروژه آماده افتتاح در سراسر کشور داریم که شامل سه درمانگاه و همچنین توسعه بخش‌های مختلف بیمارستانی، شامل توسعه تخت‌های بیمارستانی و همچنین توسعه و تقویت بخش‌های اورژانس است که مورد اخیر، یکی از اولویت‌های ما در تقویت و توسعه بیمارستان‌هاست.
به گفته مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی این سازمان حدود ۲۰ پروژه جدید آماده کلنگ‌زنی نیز در هفته دولت دارد که شامل یک بیمارستان و ۱۲ درمانگاه است که مقدمات ساخت آنها نظیر تأمین زمین و طراحی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در خصوص اهداف سفرهای استانی مدیران این سازمان گفت: ما با بررسی‌های میدانی در سفرهای استانی، می‌خواهیم هم ارزیابی دقیقی از نحوه خدمت‌رسانی به مخاطبان و ذی‌نفعان داشته باشیم و هم موارد نیازمند توسعه را در استان‌ها بررسی و تصمیم‌گیری کنیم.
وی افزود: در شهرستان برازجان و بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی این شهر با بررسی‌های صورت گرفته توسط همکاران ما، توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات در این بیمارستان با جدیت دنبال می‌شود و باید به عدد تخت مصوب که در احداث اولیه بیمارستان مد نظر بوده است، برسیم. بخش‌های نیازمند ارتقا و تکمیل هم توسعه خواهند یافت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام این‌که توسعه خدمات تخصصی برای بیمه‌شدگان استان بوشهر در دستور کار این سازمان است، در خصوص افزایش عمق تخصصی خدمات درمانی بیمارستان تأمین‌اجتماعی برازجان گفت: کمبود برخی تخصص‌ها با دعوت از پزشکان محترم و عقد قرارداد، رفع و عمق تخصصی بیمارستان افزایش پیدا خواهد کرد.
میرهاشم موسوی افزود: در خصوص تجهیزات مورد نیاز بیمارستان هم تصمیمات لازم گرفته شد و تجهیزات تخصصی مورد نیاز برای بخش‌های مختلف بیمارستان با اولویت و به سرعت تهیه خواهد شد تا بخش‌های تخصصی بیمارستان توسعه پیدا کند. پیگیری  لازم برای دریافت مجوزهای مورد نیاز راه‌اندازی ان‌آی‌سی‌یو نوزادان در این منطقه نیز انجام خواهد شد.
وی در خصوص درمانگاه تأمین‌اجتماعی شبانکاره نیز گفت: انشاءلله ساخت درمانگاه طی چند ماه آینده آغاز خواهد شد تا نیاز به خدمات درمانی در منطقه برطرف شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.