×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، تلفن بانک مسکن یکی از مسیرهای مناسب انجام تراکنش‌های بانکی روزمره بدون نیاز به حضور در شعب است؛ موضوعی که در روزهای اخیر با توجه به هشدار شروع موج دوم شیوع کرونا از اهمیت مضاعفی برخوردار است.
تلفن بانک مسکن به شماره ۶۴۰۹۶-۰۲۱ به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی و بدون حضور فیزیکی در شعب بانک به صورت ۲۴ ساعته از خدمات این سیستم استفاده کنند.
تمام دارندگان حساب­ های بانک مسکن می توانند با مراجعه به هر یک شعب بانک مسکن، رمز حساب سامانه تلفنبانک را دریافت کرده و از امکانات تلفنبانک متمرکز بهره‌مند شوند.
تلفنبانک متمرکز بانک مسکن شامل سه سامانه مجزا شامل «پرداخت قبوض و خرید شارژ»، «تلفنبانک متمرکز» و «خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC)» است سرویس‌های خدمات سامانه پرداخت قبوض و خرید شارژ قابل استفاده توسط تمام مشتریان بانک مسکن و همچنین دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب است و نیازی به ثبت نام در شعب بانک مسکن ندارد. در این سامانه تمام دارندگان کارت‌های شتابی می‌توانند نسبت به پرداخت با شناسه‌های قبض و پرداخت، پرداخت با شماره تلفن همراه بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت، خرید شارژ مستقیم همراه اول و ایرانسل و نیز خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزاردراهی (ETC) اقدام کنند.
سامانه تلفنبانک متمرکز نیز شامل دو قسمت «خدمات مبتنی بر کارت» و «خدمات مبتنی بر حساب» بوده و مختص صاحبان حساب در بانک مسکن است.
در بخش خدمات مبتنی بر کارت می‌توان صورتحساب، قرائت ۳ گردش آخر، ارسال فکس ۳۰ گردش آخر، قرائت واریز یارانه‌ها، انتقال وجه مسکن‌کارت به مسکن‌کارت، پرداخت اقساط بانک مسکن، درخواست کارت المثنی، پرداخت قبوض و خرید شارژ، اعلام کد شبا، خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض (ETC) و اعلام مفقودی کارت را درخواست کرد.
همچنین در بخش خدمات مبتنی بر حساب، علاوه بر امکانات مربوط به اخذ صورتحساب، امکان انتقال وجه حساب مسکن به حساب مسکن، پرداخت اقساط، انتقال وجه پایا، تغییر رمز حساب تلفنبانک، پرداخت قبوض،خرید شارژ و اعلام کد شبا وجود دارد. علاوه بر این خدمات چک از قبیل درخواست صدور دسته چک، استعلام وضعیت چک، کلیه تغییرات چک اعم از مسدودی موقت، وضعیت پاس شده، پاس نشده و ابطال چک قرائت می‌شود. مسدودی موقت چک نیز از طریق تلفنبانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر است.
سامانه خرید شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) نیز علاوه بر مشتریان بانک مسکن، به دارندگان کارت‌های شتابی دیگر بانک‌ها نیز سرویس می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.