×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.

به گزارش کیوسک خبر، کریم انصاریفرد در نشست خبری پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: سومین حضورم در جام جهانی است. همیشه به تعهدم پایند بوده‌ام و سعی کردم بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم.

وی افزود: تجربیات زیادی به لحاظ تیمی و انفرادی مقابل تیم‌های بزرگ در جام جهانی به دست آورده‌ام و این تجربه را در اختیار بازیکنان جوان‌تر قرار می‌دهم.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: در این دوره به دنبال صعود از مرحله گروهی هستیم. ان شاءالله هم من و هم سایر بازیکنان ایران تا آخرین لحظه و ثانیه بازی سوم از تلاش دست بر نمی‌داریم تا این اتفاق تاریخی را رقم بزنیم.

انصاریفرد خاطرنشان کرد: یک سال در فوتبال انگلیس و تیم ناتینگهام فارست بازی کردم. آشنایی نسبی با فوتبال انگلیس دارم. می دانم مردم این کشور چقدر با ورزش و فوتبال درگیر هستند و برایشان مهم است. از حساسیت این موضوع خبر دارم.

وی گفت: انگلیس یکی از بهترین لیگ‌های دنیا را دارد و بهترین بازیکنان جهان در این کشور بازی می‌کنند. شرایط فوتبال انگلیس را درک کرده‌ام و سعی کردم آن‌را به هم تیمی‌ها منتقل کنم.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص اتفاقاتی که در ایران رخ داده است، گفت: می‌خواهم یک مطلب را واضح بگویم. دیروز اتفاقی در نشست خبری – علیرضا جهانبخش- رخ داد. تیم ما همیشه به «تیم بودن» زبانزد بوده است. برای همین من و بقیه بازیکنان سعی کرده‌ایم از هم دفاع کنیم و واقعیت‌ها را بگوییم. اینکه شما هر روز یک سئوال -تکراری- می‌پرسید، هیچ مشکلی ندارد. ما احترام می‌گذاریم و همانطور که الان اینجا هستیم، وظیفه پاسخگویی داریم. شما هم وظیفه دارید اینجا باشید و سئوال بپرسید. از علیرضا جهانبخش که امروز اینجا حضور ندارد دفاع می‌کنم چون سئوالی از او پرسیده شد نزدیک به سئوال امروز بود که از من پرسیده شد. نمی دانم همین خبرنگار بود یا نه.

انصاریفرد خطاب به خبرنگار خارجی ادامه داد: جوابی که ما می‌دهیم چیزی نیست که شما بعداً راجع به آن می‌نویسید یا حرف می زنید. ما جوابی می‌دهیم و شما آنطور که دوست دارید راجع به آن می‌نویسید و بیان می‌کنید. برای من قابل احترام است ولی به خاطر دیروز هرچه بگویم، یک جور دیگر نوشته و برداشت می‌شود. جواب شما را در یک جمله کوتاه می‌دهم. من برای کشور دیگری نیستم.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: همانطور که وقتی بچه بودم، آرزو داشتم فوتبالیست بشوم مثل خیلی از اسطوره‌های کشورهای دیگر. در کشور خودمان هم اسطوره‌های بزرگی داریم که می‌شناسید. آرزویم این بوده که در جام جهانی باشم و فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم و مردمم را خوشحال کنم. این قول را به شما می‌دهم همه کار می‌کنیم تا مردم ما خوشحال بشوند. همانطور که در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و رویدادهای قبلی هم رخ داد. همه بازیکنان که لباس تیم ملی را پوشیدند تا آخرین لحظه دویدند و جنگیدند و در آخر مردمشان هم خوشحال بودند.

انصاریفرد درباره تاثیر حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: خنده دار است اگر بخواهیم راجع به رزومه کی روش صحبت کنیم. او مربی بسیار سرشناس و شناخته شده‌ای در فوتبال دنیا و آسیا است. صحبت راجع به نتایج کی روش هم بی فایده است چون همه به نتایجش در اروپا و تیم ملی واقف هستند و نتایجش گویا است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، وی یادآور شد: وقتی کی روش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، همیشه ایران به تیم بودن معروف بود. همیشه تا آخرین لحظه جنگیدیم تا مردم را خوشحال کنیم. همه یکصدا و همدل منتظر شروع جام جهانی هستیم تا با جان و دلمان بازی کنیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران همچنین گفت: این جام جهانی برای من و هم تیمی‌هایم نیست بلکه برای کشورم، تمام کشورها و کل دنیا است. همیشه برای مردممان بازی کردیم و هیچ قشری مستثنی نیست. با احترام به همه هواداران کشورهای دیگر، ایران یکی از بهترین هواداران دنیا را دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.