×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مسعود ایزدی با اشاره به اقدامات بانک مسکن برای حمایت از بیماران کرونایی اظهار داشت: یکی از گروه های جهادی در قالب طرحی که از فروردین ماه امسال آغاز کرده نوشیدنی های مقوی برای بیماران کرونایی و کادر درمانی را تولید و توزیع می کند که بانک مسکن هم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در این طرح مشارکت داشته است.
وی افزود: در قالب این طرح بانک مسکن نیز تلاش کرد از این گروه جهادی حمایت مالی کند تا این نوشیدنی ها به بیماران کرونایی و بیمارستان های ویژه درمان این بیماران ارائه شود.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: این بسته ها در اختیار بیمارستان های مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی تهران از جمله بیمارستان های امام حسین(ع)، امام خمینی(ره)، فیروزآبادی، طرفه، ضیائیان، لولاگر، شهدای پاکدشت، بهارلو، شهدای ورامین و رباط کریم قرار گرفته است.
ایزدی با اشاره به اینکه این گروه جهادی یک گروه مردمی و بدون وابستگی به نهاد و سازمان خاصی فعالیت می کند، افزود: این گروه صرفا با کمک های مردمی در مقاطع حساس و مواقع مورد نیاز وارد می شود و به صورت گروهی فعالیت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه این گروه جهادی در سیل ابتدای سال ۹۸ و همچنین زلزله کرمانشاه نیز در قالب حمایت های مردمی مشارکت کرد گفت: علاوه بر این اقدامات حمایتی در مناطق محروم از جمله فعالیت های این گروه خیرخواه و جهادی است.
مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: در قالب این طرح خیرخواهانه ۵۰ هزار نوشیدنی مقوی در اختیار بیماران و کادر درمانی این بیمارستان ها قرار گرفته است.
ایزدی افزود: این گروه جهادی نزدیک به دو سال است که فعالیت خود را شروع کرده است؛ ضمن اینکه تجهیز نقاهت گاه برخی از بیمارستان های تهران هم از جمله فعالیت های این گوره جهادی در اسفندماه بوده است.
وی تاکید کرد: بانک مسکن همواره وظیفه خود می داند در امور خیرخواهانه به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند، به ویژه در شرایط خاص فعلی و نیاز کشور به حمایت و همدلی می طلبد هر فرد و حتی نهادی بیش از گذشته به مسوولیت های اجتماعی خود واقف باشد که بانک مسکن هم در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.