×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت بانک مسکن از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صبح امروز مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت به همراه کاظم معتمدی سرپرست اداره کل حوزه مدیریت و شاهین فرشاد سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از این نمایشگاه بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته در این نمایشگاه دیدن کردند.

در حاشیه این بازدید، مهدی سندگل نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته بانک، در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی، گفت: بانک مسکن علاوه بر وظایف بانکی و مالی خود در سراسر کشور، عمل به مسوولیت اجتماعی را وظیفه خود می‌داند. برگزاری این نمایشگاه توسط بانک، بسیار اقدام خوب و پسندیده‌ای است و امیدوارم با رونق بیشتری نیز روبرو شود.

وی افزود: ما با توجه به تکالیف و همچنین اختیاراتی که در این بخش داریم، سعی می‌کنیم امور را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در ادامه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه فروش دست‌سازه‌های زنان سرپرست خانوار و حمایت از کودکان کار، موضوعی اجتماعی و به نحوی کمک به کودکان کار و زنان بدسرپرست خانوار است. بر همین اساس ما در بانک مسکن تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه بهتراین نمایشگاه به همکاران معرفی شود.

سندگل نظامی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسوولان، همیاری مردم و کارکنان شعب، بانک مسکن در ایفای رسالت اجتماعی خود موفقیت بیشتری کسب کند.

نمایشگاه فروش دست‌سازه‌های زنان سرپرست خانوار و حمایت از کودکان کار، با همت روابط عمومی بانک مسکن از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۷ بهمن ماه در ساختمان ستاد مرکزی ونک دایر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.