×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

فروش شرکت بیمه کوثر (بدون احتساب قبولی اتکایی) تا ابتدای بهمن سال ۱۴۰۱ با حدود ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۷۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی و اعلام معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر، در این مدت شرکت ترکیب فروش ۸۶٫۱ درصدی رشته‌ های غیرزندگی و ۱۳٫۹ درصدی رشته ‌زندگی را عملیاتی کرده است.

مسعود طاهری وسیه سری گفت: در طی این دوره رشته‌ های مهندسی، هواپیما، درمان و باربری نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان رشته‌ های بیمه ای داشته‌ اند و همچنین در زمینه فروش رشته عمر و پس انداز نسبت به مدت زمان مشابه، رشد ۲۳ درصدی را تجربه کرده ایم.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۵۳ درصد در این مدت، مبلغ ۳۷ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشته‌ های غیرزندگی ۸۶٫۸ درصد و بیمه‌ های زندگی ۱۳٫۲ درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت گفت: با همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی این عملکرد تحقق یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.