×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام حضور یافت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی را در مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در محوطه حیاط وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سعید بهروزی سازمان و جمعی از کارکنان بسیجی این ارگان همراهی می کردند.

اجتهادی در حاشیه این مراسم، شهیدان را چراغ های فروزان معرفی کرد و بیان داشت: این چراغ های فروزان همیشه راه های صحیح را به مردم نشان می دهند و اینکه هرازچندگاهی با ورود به شهرها، طراوت و روحیه ایثار را برای ما به ارمغان می آورند، نشانی از زنده بودن شهدا و تأثیرگذاری آن ها بر زندگی ما است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عطر حضور شهدا را برای همگان قابل درک دانست و اظهار داشت: این عطر به فراخور درک حضور مردم و افراد مختلف از شهدا، متفاوت است و آرمان های شهدا و امام راحل را باید زنده نگهداریم و یکی از مهمترین این راه ها حضور در محافل شهیدان گرانقدر در هر نقطه و مکانی است.

وی تدفین شهدا در اماکن اداری را قابل تحسین برشمرد و خاطرنشان کرد: این اقدام شایسته تحسین است و نوعی نظارت شهدا به عنوان حاضر و ناظر بر همه رفتارهای مدیران را تداعی کرده و نشان می دهد که در نتیجه عملکرد مسئولان، خروجی خود را نشان خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.