×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر رضایی با ابراز خرسندی از حضور در این گردهمایی، پویایی ، تلاش ، جوان بودن و انسجام موجود را از نقاط قوت شرکت بیمه ایران معین برشمرد .

دکتر رضایی ، بیمه ایران معین را جزو شرکت های باکیفیت صنعت بیمه دانست و افزود: ایران معین به لحاظ توان بالای قبولی اتکایی، امکان و مزیت بزرگی را بدست آورده است که کمتر شرکتی در صنعت بیمه از آن برخوردار است .

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با بیان اینکه شرکت بیمه ایران معین عملا جانشین بیمه ایران در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است خاطرنشان کرد: این شرکت حامی بزرگی مانند بیمه ایران را در کنار خود دارد که این امر انتظارات از این مجموعه را بالا برده است.

دکتر رضایی ، ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران معین در تلاش برای پیشبرد اهداف ، ثبت افزایش سرمایه این شرکت ، توجه به دینفعان ، تقویت شبکه فروش و توسعه خدمات ایران معین را خواستار شد.

در ادامه این مراسم ، دکتر محمدی مدیرعامل بیمه ایران معین ، با قدردانی از حضور دکتر رضائی در جمع مدیران بیمه ایران معین ، آرامش حاکم بر شرکت را مرهون حمایت های مدیرعامل و هیات مدیره بیمه ایران دانست و بیان داشت : بیمه ایران معین در مسیر دستیابی به رشد و بالندگی خود، نیاز به تحول و نقش آفرینی جدید در مناطق آزاد دارد که با حمایتهای دکتر رضایی ، تلاش شبانه روزی مجموعه و تعریف ارتباطات جدید با ذینفعان شرکت، ان شاء لله این امر میسر خواهد شد و مجموعه ارکان بیمه ایران معین در مسیر ترسیم شده از سوی سهامدار محترم و نهاد ناظر، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.