×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیران بانک مسکن به منظور پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به درخواست‌های مردمی در میز ارتباطات مردمی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان حضور یافتند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در حاشیه دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های حوزه راه و شهرسازی از روز چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در استان خوزستان مستقر شده است تا بی‌واسطه و مستقیم، پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم استان باشد.

بر همین اساس و به دستور سرپرست بانک مسکن، علی کشاورز عضو هیات عامل بانک و معاون امور شعب و بازاریابی و سعید رضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات بانک با حضور در میز ارتباطات مردمی بانک مسکن در ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی مستقر در اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند.

مدیران بانک مسکن همچنین در کنار سایر مدیران حوزه راه و شهرسازی، برای رفع مشکلات مربوط به پروژه‌های راه و شهرسازی، نهضت ملی مسکن و مسکن مهر با حضور مدیران جلساتی برگزار کردند و راهکارهای مناسبی برای پیشرفت و تکمیل پروه‌های نیمه کاره و با پیشرفت ۳۰ درصد اتخاذ شد.

همچنین میز ارتباطات مردمی دیگری از سوی بانک مسکن در ستاد مردمی حوزه وزارت اقتصاد و دارایی مستقر در استان خوزستان نیز راه اندازی شده است و کارشناسان بانک به مسائل مردمی مربوط به دومین سفر استانی رئیس جمهور رسیدگی می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.