×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

بیمه آسیا با حضور مدیرعامل در پنل تخصصی، برپایی غرفه و معرفی سه نرم افزار کاربردی در نمایشگاه جانبی و همچنین پذیرش ده مقاله مدیران و کارشناسان بیمه آسیا، مشارکت فعالی در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه داشت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش به عنوان عضو پنل تخصصی “توسعه مدیریت دانش بنیان در فرآیندهای بیمه گری” حضور داشت که چهارده مقاله در این پنل تخصصی، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در نمایشگاه جانبی همایش بیمه و توسعه نیز بیمه آسیا با برپایی غرفه اختصاصی، نرم افزارهای کاربردی آسیا برتر، سیناد (سامانه موبایلی) و سامانه حمل و نقل داخلی را معرفی کرد.

این گزارش می افزاید، در روز برپایی همایش، مهندس بهزادپور، رییس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه و مدیران عامل شرکت های بیمه از غرفه بیمه آسیا بازدید کردند و با توضیحات مدیر فناوری و اطلاعات شرکت، با نرم افزارهای کاربردی بیمه آسیا آشنا شدند.

گفتنی است، در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، سرپرستان منتخب مناطق و نمایندگان منتخب شبکه فروش بیمه آسیا، حضور داشتند و همچنین ده مقاله مدیران و کارشناسان این شرکت در بخش های مختلف همایش، پذیرفته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.