×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو طی پیامی به مناسبت گرامی‌داشت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ روز کارگر، این روز را به سنگربانان عرصه‌های کار، تلاش و تولید، به‌ویژه خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران‌خودرو تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- متن پیام علیمردان عظیمی به شرح زیر است:
بسم ا… الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت نکوداشت مجاهدت و تلاش‌های بی‌مانند جامعه کارگری است؛ مردان و زنان کوشایی که نقش مهم و ارزنده‌ای در رونق و رشد اقتصادی کشور بر عهده دارند. این تاریخ یادآور اراده و همت کارگران سخت‌کوش عرصه‌های کار و تولید در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. انسان‌های توانایی که منشا تولید، توسعه و پیشرفت جوامع به شمار می‌آیند؛ غیورمردان بی‌ادعا و تاثیر گذاری که بنا به فرموده امـام (ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنان است.
همواره در یادها خواهد ماند که چگونه در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه غرب، چالش‌های اقتصادی و در فراز و نشیب‌های گوناگون، کارگران مسوولیت‌پذیر با همت و پشتکار ستودنی، صحنه‌های زیبایی از خودباوری و از خودگذشتگی را پدید آوردند. اگر اکنون گروه صنعتی ایران‌خودرو به عنوان قطب خودروسازی کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و هر روز بر کارنامه دستاوردهایش می‌افزاید، بی‌شک ثمره کار و اندیشه یکایک کارگران متعهد و توانمند است. بر این اساس اینجانب کارکردن در کنار پیشگامان عرصه صنعت و تولید کشور را بزرگ‌ترین سند افتخار زندگی کاری خود دانسته و بر خود می‌بالم.
باید اذعان داشت پاسداشت چنین روزی در کشورمان برخاسته از ارزش‌های اسلامی و ملی است؛ به طوری که منابع و اسناد موجود در خصوص اهمیت کار و کارگر در ایران اسلامی بسیار پرشمار و بیش از سایر جوامع و ادیان است. در همین راستا رهبر معظم انقلاب نیز جایگاه کارگر را بسیار ارزشمند یاد کرده و می‌فرماید: «ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه و زندگی مردم و تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر، ستون فقرات تولید است، سهم کارگر در ایجاد ارزش برای محصول بیش از عناصر و عوامل دیگر است.»
در همین راستا بنده به عنوان یک خدمت‌گزار در عرصه صنعت، بر خود فرض می‌دانم ضمن عرض تبریک و بزرگداشت روز جهانی کارگر، از همه همکاران پرتلاشم در گروه صنعتی ایران‌خودرو که برای فتح قله‌های صنعت خودروسازی از جان و دل مایه گذاشته‌اند، خاضعانه تقدیر و تشکر کنم.
امیدوارم در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در نظر گرفته شده، با تلاش و اراده والای شما عزیزان، شاهد تولید افزون‌تر و اجرای پروژه‌های مختلف توسعه و بهبود کیفیت محصولات باشیم. به همین دلیل چون گذشته نیازمند نشاط کاری و روحیه جهادی یکایک کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم؛ بدیهی است حرکت در مسیر رشد و بالندگی در تمام زمینه‌های تولید و توسعه، بدون همدلی و هم‌افزایی میسر نخواهد شد.
در پایان به پاس تمامی جان‌فشانی‌ها و سخت‌کوشی‌های بی‌بدیل تمامی صنعتگران و همکاران گرامی گروه صنعتی ایران‌خودرو که در کسب موفقیت‌های این شرکت سهیم بوده‌اند، مجددا ضمن تبریک روزجهانی کارگر، از پیشگاه پروردگار هستی‌بخش برای یکایک شما عزیزان تندرستی و به‌روزی آرزومندم؛ پیروز و سربلند باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.