×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جورجینیو: یک سال برای جذب کولیبالی اصرار کردم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ساکرنت، جورجینیو و کالیدو کولیبالی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به مدت چهار سال در ناپولی با هم بازی کردند تا این که جورجینیو به دنبال مربی شدن مائوریتزیو ساری به چلسی رفت. کولیبالی اما در ناپل ماند تا این که با انتقال ۴۰ میلیون یورویی در تابستان امسال به تیم فوتبال چلسی پیوست.
جورجینیو درباره حضور کولیبالی در چلسی گفت: واقعا یک سال بود که از او می‌خواستم به چلسی بیاید و خوشحالم او در نهایت این را قبول کرد. کولیبالی مدافع خیلی خوبی است و خوشحالم او را فصل بعد در چلسی می بینم. بازی در کنار او اتفاق خیلی خوبی است. چلسی قطعا با او تیم قوی‌تری خواهد بود. ما در مسیر درستی هستیم، سخت کار می‌کنیم و باید همین‌طور ادامه دهیم. هرچه بیش‌تر با هم کار کنید، بیش‌تر درک می‌کنید که باید چه کاری انجام دهید، حرکات جدید را یاد می‌گیرید و ذهنیتی برنده ایجاد می‌کنید. 
او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من فکر می‌کنم او بهترین انتخاب بود و قبلاً زمانی که فصل قرار بود به پایان برسد گفته بودم که اولین نامی که باید در اولویت لیست خرید باشد کالیدو کولیبالی است. او بازیکن باتجربه‌ای است که به بقیه کمک می‌کند. نه فقط در زمین  بلکه خارج از زمین نیز مثل یک رهبر است. خواهید دید که او یک مدافع درخشان، قوی و سریع است. کولیبالی مدافع  خوبی است و چیزهای زیادی برای این باشگاه به ارمغان خواهد آورد.
جورجینیو، هافبک چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با چلسی و یورو ۲۰۲۰ با ایتالیا یک ناکامی بزرگ را تجربه کرد و نتوانست همراه کشورش به جام جهانی راه یابد. عملکرد او در این دو رقابت باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن مرد سال یوفا انتخاب شود. هم‌چنین این بازیکن ۳۱ ساله ایتالیایی – برزیلی در رده بندی نهایی توپ طلا با ۱۲۰ امتیاز پایین‌تر از لیونل مسی و  روبرت لواندوفسکی در رده سوم قرار گیرد.
کولیبالی در استمفوردبریج جایگزین آنتونیو رودیگر می‌شود که حالا به رئال مادرید رفته است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.