×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مس پرس، سعدمحمدی با بیان اینکه کنسانتره مصرف شده در خرداد ماه  ۳۱۷۸۴ تن بوده است که  ۰٫۸ درصد نسبت به رکود قبلی (۳۱۵۳۶ تن در بهمن ۹۶) افزایش داشته است، افزود: همچنین، مجموع تولید کاتد شرکت مس طی سه‌ماهه نخست سال جاری به ۶۹ هزار تن رسید که نسبت به برنامه ۶۰ هزار و ۴۱۹ تنی رشد ۱۴ درصدی داشته است.
سعدمحمدی افزود:‎ همچنین از ابتدای سال تا پایان خردادماه ۹۱ هزار و ۵۴۹ تن آند تولید شده است که نسبت به برنامه ۷۶ هزار و ۶۶۹ تنی رشد ۱۹درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه برنامه استخراجی شرکت مس از معادن با ۱ درصد رشد روبرو بوده است اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه در مجموع ۴۱ میلیون و ۹۳۵ هزار تن ماده معدنی استخراج شده است و طی این بازه زمانی و بر پایه این استخراج ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تن سنگ سولفور به کارخانجات تغلیظ ارسال شده است که نسبت به برنامه رشد ۶ درصدی داشته است.
سعدمحمدی با بیان این‌که میزان کنسانتره تولیدی شرکت مس در سه ماهه نخست سال جاری با رشد ۳ درصدی به عدد ۳۱۰ هزار و ۷۶ تن رسیده است بیان کرد: همچنین میزان تولید مس محتوی معدنی شرکت مس در بهار امسال با رشد ۲ درصدی نسبت به برنامه به ۲۸۰ هزار و ۳۹ تن رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.