×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به‌گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر، ابوالفضل آقادادی در این بازدید با کارکنان، روسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان‌ تهران و چگونگی روند تسهیل فرایند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسایل نمایندگان، ارزیابان خسارت  و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استان‌ها تاکید کرد.

وی جهش خدمات بیمه‌گری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذی‌نفعان را شعار معاونت فنی بیمه‌های غیرزندگی در امسال دانست و گفت: رعایت اصول پاسخ‌گویی، تکریم ارباب‌رجوع و رضایت مشتری از جمله موضوع‌هایی است که باید سرلوحه توجه و برنامه‌ریزی همکاران در ستاد، سرپرستی‌ها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد چون این امر کمک شایانی به پیشرفت شرکت خواهد کرد.

معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی بیمه‌‌کوثر با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استان‌ها، تصریح‌کرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخش‌های فنی مدنظر قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.