×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: مدیرعامل شرکت پاکسان در مراسمی از کارگران نمونه این مجموعه تقدیر نمود.

در مراسمی با حضور بابک مصطفائی مدیرعامل شرکت پاکسان، میلاد شمس عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش، مهرداد زمانی معاون تأمین و تدارکات، سیدمحمود معززی نکوئی اصل مدیر منابع انسانی شرکت پاکسان و شماری از پرسنل این مجموعه از کارگران نمونه این مجموعه تقدیر شد.

در این مراسم مصطفائی با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع کارگران این مجموعه گفت: رمز پیشرفت تلاش در جهت تحقق اهداف سازمان است و شما کارگران محور اصلی این موفقیت هستید و در سایه زحمات شماست که می توان برنامه های شرکت را اجرایی نمود.

مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» خاطرنشان کرد: این نام گذاری به عزم و همت شما کارگران باز می گردد و امیدواریم با کمک تک تک شما این امر محقق شود.

مصطفائی کارگران را سرمایه اصلی هر مجموعه ای خواند و با تقدیر از آنان گفت: کارگران ستون های هر مجموعه ای هستند و قدرت و عظمت صنعت کشور به نیروی انسانی و کارگران آن مجموعه باز می گردد و هرگز نمی توان نقش آنها را نادیده گرفت و موفقیت را بدون حضور آنان در عرصه صنعت کشور متصور بود.

وی همه کارگران را شایسته تقدیر و تشکر دانست و در ادامه یادآورشد: امروز تصمیم گرفتیم حداقل تقدیر را از شما عزیزان به جا بیاوریم بی شک همان گونه که ائمه اطهار به کسب روزی حلال توصیه کرده اند و امام صادق(ع) فرموده شمشیر زدن آسان ‌تر از کسب روزی حلال است کار و تلاش شما نیز هم سنگ جهاد است و این امر بسیار ارزشمند است.

مصطفائی پاکسان را یک خانواده منسجم خواند و تاکید کرد: تک تک ما آنقدر که وقت خود را در این مجموعه سپری می کنیم شاید در کنار خانواده هایمان نباشیم و این امر اهمیت تلاش مجاهدانه در مسیر کسب روزی حلال و اهمیت آنرا بازگو می‌کند.

مصطفائی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارگران نمونه این مجموعه به آوازه نام و برندهای پاکسان اشاره کرد و افزود: شرکت پاکسان با بیش از نیم قرن کار و فعالیت در حوزه تولید مواد شوینده و بهداشتی و با دارا بودن برندهالی معروفی همچون برف، سپید، گلنار و…. در زمره شرکت های خوشنام ایران است و این خوشنامی و موفقیت به مدد همت و کار و تلاش شما عزیزان محقق شده.

مدیرعامل پاکسان به حضور پرسنل این مجموعه در لحظه تحویل سال در شرکت اشاره کرد و گفت: بسیاری از شما عزیزان در لحظه تحویل سال در شرکت حضور داشتید و این کار شما آنقدر بزرگ است که نمی توان برای آن نرخی تعیین کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از کارگران نمونه تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.