×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جزئیات برنامه‌ زمان‌بندی بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، برنامه‌های بیست‌و‌هفتمین همایش بیمه و توسعه جهت اطلاع علاقه‌مندان به شرح زیر اعلام می‌گردد:
در ۲۲ آذر و اولین روز از همایش، ضمن برپایی برنامه‌های گرامیداشت روز ملی بیمه و سخنرانی مقامات کشوری و مقامات صنعت بیمه، مراسم یادبود جانباختگان کرونا، تقدیر از کارمند و مدیر شایسته صنعت بیمه و معرفی و تجلیل از چهره ماندگار و کتاب سال صنعت بیمه برگزار خواهد شد.
در دومین روز همایش مصادف با ۲۳ آذر ۹۹، سخنرانی دکتر اثنی‌عشری عضو هیئت علمی پژوهشکده بیمه با عنوان “ریسک‌های نوظهور و مدیریت آن‌ها” از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۴۵ بر روی سایت همایش قرار می‌گیرد و در ادامه آن به مدت ۴۵ دقیقه، سخنرانی دکتر علی سوری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مشاور رئیس پژوهشکده بیمه پیرامون “تأثیر کرونا بر اقتصاد کلان و صنعت بیمه” را شاهد خواهیم بود. سپس از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۰۰، مقالات پوستری همایش، به نمایش در خواهد آمد.
بعدازظهر این روز نیز به پخش پنل‌های صنعت با عناوین ” آینده بیمه‌گری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه ” و “نوآوری فنی در مواجهه با ریسک‌های نوظهور” که توسط سندیکای بیمه‌گران ایران ارائه شده است، اختصاص دارد که پنل اول از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۴۰ و پنل دوم از ساعت ۱۵:۴۰ تا ۱۷:۴۰ بر روی سایت همایش قرار خواهد گرفت.
در برنامه روز دوشنبه ۲۴ آذر، سه نشست‌ علمی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۵۰ پخش خواهد شد. در نشست اول به مدت ۳۰ دقیقه، مقاله “ظرفیت‌های قانون جدید مدیریت بحران کشور در خصوص بیمه و مواجهه با ریسک‌های نوظهور” ارائه شده و ادامه برنامه، از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۱۰ و از ۱۱:۱۰ تا۱۱:۵۰، به ترتیب به ارائه دو مقاله با موضوعات “طراحی مدل شناخت و مدیریت ریسک‌های نوظهور در شرکت بیمه” و “ضرورت توجه به بیمه سیل در مدیریت ریسک‌های ناشی از تغییر اقلیم” در نشست‌های علمی ۴۰ دقیقه‌ای و از پیش ضبط شده اختصاص یافته است.
بعدازظهر روز دوشنبه، پنل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با عنوان “بررسی تاثیر پاندمی بیماری کرونا بر بیمه‎های سلامت پایه و تکمیلی” از ساعت ۱۳ تا ۱۵ منتشر می‌شود و بعد از آن تا ساعت ۱۷، شاهد پنل دو‌ساعته صندوق بیمه کشاورزی با عنوان “ریسک‌های نوظهور در بیمه‌های کشاورزی” خواهیم بود.
در ۲۵ آذر ماه، پنل‌های ارائه شده توسط سندیکای بیمه‌گران ایران، با موضوعات “شبکه عرضه خدمات بیمه‌ای در دوران پساکرونا” و “مدیریت ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه” از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۱۰ و ۱۵:۱۰ تا ۱۷:۳۰ از سایت همایش پخش خواهد شد.
صبح چهارشنبه ۲۶ آذر، نشست‌های از پیش ضبط شده که به ارائه مقالات با عنوان “تاثیر کووید ۱۹ بر بار مراجعه بیمه شدگان” ، “تحلیل شاخص‌های ریسک کاستی‎های بیمه‌نامه با تاکید بر فناوری‌های بیمه‌ای” و “بررسی آثار شیوع بیماری کرونا بر بخش های مختلف صنعت بیمه با رویکرد BWM-Fuzzy” اختصاص دارند، از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۱۰ به‌ترتیب به مدت ۳۵، ۲۰ و ۱۵ دقیقه بر روی سایت همایش قرار می‌گیرند. در ادامه از ساعت ۱۰:۱۰ تا ۱۲:۱۰، پنل انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران، با موضوع “اکچوئری و مدیریت ریسک در شرایط بحرانی و بیماری‌های نوپدید ” در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
در نهایت بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه، با انتشار پنل‌های ضبط شده سندیکای بیمه‌گران با موضوع “اقتصاد، مالی و سرمایه گذاری در صنعت بیمه” و “آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی در صنعت بیمه” در بعد از ظهر ۲۶ آذر، از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۲۵ و از ساعت ۱۵:۲۵ تا ۱۷:۴۰، به کار خود پایان خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.