×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسن پیوندی با اعلام این خبر گفت: در استان سمنان ۱۴۸ پزشک عمومی و متخصص، طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند که تمامی آنها در سیستم نسخه نویسی الکترونیک ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک دفاتر درمانی تامین اجتماعی به طور کامل از چرخه درمان حذف خواهند شد، اظهار داشت: مشارکت پزشکان در ارسال نسخ به صورت الکترونیکی علاوه بر تسریع در پرداخت حق السهم سازمان به آنها، بستری مناسب را برای تشکیل پرونده الکترونیکی درمان بیمه شدگان سازمان فراهم می سازد.

وی افزود: طی ۵ ماهه ابتدای سال جاری، تعداد ۱۴۱ هزار نسخه از پزشکان طرف قرارداد در سطح استان ارسال شده که ۱۱ درصد این نسخ یعنی تعداد ۱۵ هزار و ۴۰۰ نسخه به صورت الکترونیکی بوده است.
معاون خرید راهبردی تامین اجتماعی سمنان بیان داشت: پزشکان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ep.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست خود برای مشارکت در طرح نسخه الکترونیک اقدام کرده و ظرف ۵ روز کاری پس از ارسال درخواست توسط پزشک فرایند عقد قرارداد توسط کارشناسان مدیریت درمان استان پیگیری و تکمیل خواهد شد.

دکتر پیوندی ادامه داد: با تمهیدات پیش بینی شده، ۸۰ درصد حق السهم ویزیت پزشکان و در صورت داشتن امضاء الکترونیک ۹۵ درصد سهم سازمان در پایان هر روز به حساب آنها واریز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.